Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 30-05-19 10h33
Antwoorden: 81 antwoorden
Beste, Ik wens mijn voicemail uit te schakelen doch na contact met jullie support dienst blijkt dit niet mogelijk te zijn. Bij de concurrentie (Telenet en Proximus) vormt dit geen probleem. Ik kan me niet voorstellen dat dit bij Orange niet mogelijk is ?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@thierryleyssen u kan eventueel eens zien via uw klantenzone ----> mijn tarief plan -----> optie's en diensten deactiveren.
Er zijn nog meer dingen die enkel aan abonnementen zijn voorbehouden en dus niet verkrijgbaar zijn op pre-paid kaarten.
Zoals bvb een FemToCell ... of Visual Voicemail ...
Er zijn nog meer dingen die enkel aan abonnementen zijn voorbehouden en dus niet verkrijgbaar zijn op pre-paid kaarten.
Zoals bvb een FemToCell ... of Visual Voicemail ...
Ugh @Cdt24801,
Dat klopt inderdaad, sommige diensten zijn op technisch gebied niet beschikbaar voor prepaid-klanten. Maar pas op, Visual Voicemail bestaat wel voor prepaidkaarten 🙂
Totem's zonnegroeten,
Totem
Heb ondertss een test gedaan en idd de oproep duurt veel langer, bij niet opnemen wordt dan naar voicemail doorgegeven ?
Alvast bedankt, toch al een grote verbetering.
@iene inderdaad elke keer dat u niet aan neemt gaat de gespreks partner die u belt naar de voicemail. Afhankelijk van het antal seconden die u gekozen heeft blijft het toestel rinkelen. Dus het probleem is opgelost.
dag Patrick,
Dankjewel voor je tip, heb de magische code gebeld en krijg de boodschap dat de oproep doorgeschakeld wordt ????