annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Voicemail uitschakelen

Topic gestart op: 30-05-19 10h33

Antwoorden: 81 antwoorden

thierryleyssen
Aspirant verkenner

Voicemail uitschakelen

OPGELOST

Beste, Ik wens mijn voicemail uit te schakelen doch na contact met jullie support dienst blijkt dit niet mogelijk te zijn. Bij de concurrentie (Telenet en Proximus) vormt dit geen probleem. Ik kan me niet voorstellen dat dit bij Orange niet mogelijk is ?

Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@thierryleyssen  u kan eventueel eens zien via uw klantenzone ----> mijn tarief plan -----> optie's en diensten deactiveren. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

81 ANTWOORDEN 81
haelewyn
Leidende verkenner

Bedankt, Totem, voor je reactie.

Ik ben nog maar iets langer klant dan een maand.
Ik had Visual Voicemail al geactiveerd en zal die eerst verwijderen. Daarna ga ik nog eens kijken of ik zelf de voicemail kan verwijderen die dan in de plaats moet komen in mijn profiel.
Wat ik zelf kan doen in mijn profiel is sterk gewijzigd na verloop van tijd en van die ene maand. In het begin is niet alles toegankelijk, heb ik gezien.

De helpdesk : probeer ik eventueel opnieuw.
Sociale media : gebruik ik niet. Eventueel een normale chatomgeving zou leuk zijn maar als ik me niet vergis is dat geen manier waarop je de helpdesk kan contacteren.

Voorlopig nog geen manier gevonden om de voicemail uit te schakelen.
Bij mijn opties zag ik enkel de visual voicemail sinds onlangs.
De helpdesk zegt dat het niet meer mogelijk is.. Wat ik een tekortkoming van Orange zou vinden.

0 pluimen
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Bedankt, Totem, voor je reactie.

Ik ben nog maar iets langer klant dan een maand.
Ik had Visual Voicemail al geactiveerd en zal die eerst verwijderen. Daarna ga ik nog eens kijken of ik zelf de voicemail kan verwijderen die dan in de plaats moet komen in mijn profiel.
Wat ik zelf kan doen in mijn profiel is sterk gewijzigd na verloop van tijd en van die ene maand. In het begin is niet alles toegankelijk, heb ik gezien.

De helpdesk : probeer ik eventueel opnieuw.
Sociale media : gebruik ik niet. Eventueel een normale chatomgeving zou leuk zijn maar als ik me niet vergis is dat geen manier waarop je de helpdesk kan contacteren.

Voorlopig nog geen manier gevonden om de voicemail uit te schakelen.
Bij mijn opties zag ik enkel de visual voicemail sinds onlangs.
De helpdesk zegt dat het niet meer mogelijk is.. Wat ik een tekortkoming van Orange zou vinden.

Ugh @haelewyn,

Voor oude tariefplannen kan dat via de tweedelijnsdiensten, eigenlijk doet webcare op sociale media sowiezo het nodige.

Pas op, voor nieuwe tariefplannen zal het nietmeer mogelijk zijn.

Totem's zonnegroeten,

Totem

0 pluimen
haelewyn
Leidende verkenner

Ugh !

 

Mag ik op dit forum hetzelfde resultaat verwachten ? Dat iemand van de sociale media -cel me vroeg of laat contacteert en het oplost.

Oh NO !... Dat wordt kiezen tussen nieuwe tariefplan met second call ... of oud tariefplan en voicemail uitschakelen. De opslagcapaciteit die bij het vorige abonnement gratis was, ga ik niet gebruiken.

0 pluimen
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Ugh !

 

Mag ik op dit forum hetzelfde resultaat verwachten ? Dat iemand van de sociale media -cel me vroeg of laat contacteert en het oplost.

Oh NO !... Dat wordt kiezen tussen nieuwe tariefplan met second call ... of oud tariefplan en voicemail uitschakelen. De opslagcapaciteit die bij het vorige abonnement gratis was, ga ik niet gebruiken.

Ugh @haelewyn,

Het webcare team werkt niet op dit forum, hiervoor zal je hen moeten contacteren. Misschien kan iemand (vriend of familieleden) hen contacteren voor je.

Totem's zonnegroeten,

Totem

0 pluimen
kristofmertens
Ervaren verkenner

Ik ben recent overgestapt van Koala naar Go Plus tarief. Hiervoor was mijn voicemail gedeactiveerd en staat plots weer op actief. Ik contacteer Orange via fb messenger met de vraag deze terug te deactiveren. Het antwoord was dat dit niet meer mogelijk was. Aangezien ik dit vreemd vond heb ik dan maar naar 5000 gebeld. De eerste reactie was dezelfde, niet meer mogelijk. Na aandringen en aangeven dat ik al jaren klant ben en dit steeds mogelijk was hebben ze een dossier opgemaakt. Binnen de week zou ik meer weten. Ik ben benieuwd! Toch wel vervelend dat bij elke wijziging van tarief dit steeds opduikt. Je zou als klant dit zelf moeten kunnen instellen via app of klantenzone, net zoals bij Proximus het geval is. Een idee naar Orange toe...

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen