annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Voicemail uitschakelen

Topic gestart op: 30-05-19 10h33

Antwoorden: 81 antwoorden

thierryleyssen
Aspirant verkenner

Voicemail uitschakelen

OPGELOST

Beste, Ik wens mijn voicemail uit te schakelen doch na contact met jullie support dienst blijkt dit niet mogelijk te zijn. Bij de concurrentie (Telenet en Proximus) vormt dit geen probleem. Ik kan me niet voorstellen dat dit bij Orange niet mogelijk is ?

Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@thierryleyssen  u kan eventueel eens zien via uw klantenzone ----> mijn tarief plan -----> optie's en diensten deactiveren. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

81 ANTWOORDEN 81
patrick2
Wijze
Wijze

@kristofmertens  en dat is iets wat algemeen bekend is. Ik heb trouwens de vraag nog eens gesteld aan de moderatoren en die wisten mij te zeggen dat ze het gingen door geven aan de juiste dienst. Maar of dit al gedaan is en of het ook in orde komt geen idee. Maar ik hou iedereen op de hoogte moest ik bericht krijgen.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
haelewyn
Leidende verkenner

En welk tariefplan hij heeft.

Met de oude tariefplannen is het altijd al mogelijk geweest.

patrick2
Wijze
Wijze

@Ikkeook  het is niet mogelijk om de voicemail uit te schakelen. Heb net gekeken op de website en alles is daar hetzelfde ook met de uitleg. Ook is er geen wijziging gebeurd in de klantenzone of de My Orange app en er is geen achterpoortje. Denk dat jou voicemail gewoon op de langste rinkeltijd staat. Want zo is dat bij mij ook ingesteld.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Ikkeook
Gewaardeerd verkenner

Patrick, 

Je hoeft me niet te geloven. Bij mij belt het 1min05. Dan is er connectie en zegt een stem in 4 talen dat de correspondent momenteel niet beschikbaar is. Probeert u het later opnieuw. 

Geen pieptoon, geen boodschap.

 

 

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

En @Ikkeook zul je nog zeggen hoe je het doet ?

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen