Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 30-05-19 10h33
Antwoorden: 81 antwoorden
Beste, Ik wens mijn voicemail uit te schakelen doch na contact met jullie support dienst blijkt dit niet mogelijk te zijn. Bij de concurrentie (Telenet en Proximus) vormt dit geen probleem. Ik kan me niet voorstellen dat dit bij Orange niet mogelijk is ?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@thierryleyssen u kan eventueel eens zien via uw klantenzone ----> mijn tarief plan -----> optie's en diensten deactiveren.
ik heb wat anders uitgeprobeerd: wisselgesprek uitgezet, dan code **67*bleep# gebruikt.
Nu krijgen onbekende bellers gewoon een boodschap te horen: "uw correspondent is momenteel niet bereikbaar, gelieve later nog eens terug te proberen".
Dit is beter dan een bezettoon 🙂
@Anonymous
des te beter als je dit zo wel hebben. Nu krijg je dan geen tweede oproep binnen om aan te nemen maar als dit een oplossing is dan kan je die gebruiken.
Gelukt! Super bedankt!!!!!!😀
Heb je de voicemail kunnen uitschakelen?
Hoe heb je dit voor elkaar gekregen?
Door de stappen te volgen van Boenke met zijn datakaart: zie zijn mail hierboven.