Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 30-05-19 10h33
Antwoorden: 81 antwoorden
Beste, Ik wens mijn voicemail uit te schakelen doch na contact met jullie support dienst blijkt dit niet mogelijk te zijn. Bij de concurrentie (Telenet en Proximus) vormt dit geen probleem. Ik kan me niet voorstellen dat dit bij Orange niet mogelijk is ?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@thierryleyssen u kan eventueel eens zien via uw klantenzone ----> mijn tarief plan -----> optie's en diensten deactiveren.
@kristofmertens en dat is iets wat algemeen bekend is. Ik heb trouwens de vraag nog eens gesteld aan de moderatoren en die wisten mij te zeggen dat ze het gingen door geven aan de juiste dienst. Maar of dit al gedaan is en of het ook in orde komt geen idee. Maar ik hou iedereen op de hoogte moest ik bericht krijgen.
En welk tariefplan hij heeft.
Met de oude tariefplannen is het altijd al mogelijk geweest.
@Ikkeook het is niet mogelijk om de voicemail uit te schakelen. Heb net gekeken op de website en alles is daar hetzelfde ook met de uitleg. Ook is er geen wijziging gebeurd in de klantenzone of de My Orange app en er is geen achterpoortje. Denk dat jou voicemail gewoon op de langste rinkeltijd staat. Want zo is dat bij mij ook ingesteld.
Patrick,
Je hoeft me niet te geloven. Bij mij belt het 1min05. Dan is er connectie en zegt een stem in 4 talen dat de correspondent momenteel niet beschikbaar is. Probeert u het later opnieuw.
Geen pieptoon, geen boodschap.
En @Ikkeook zul je nog zeggen hoe je het doet ?
Gebruiker | Aantal |
---|---|
9 | |
2 | |
1 | |
1 | |
1 |