Opties en diensten
Ben je van plan een optie of een extra dienst te activeren, maar wens je toch wat meer informatie? Onze tribers staan paraat om jou hierover te informeren.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Aspirant verkenner

Voicemail uitschakelen

OPGELOST

Beste, Ik wens mijn voicemail uit te schakelen doch na contact met jullie support dienst blijkt dit niet mogelijk te zijn. Bij de concurrentie (Telenet en Proximus) vormt dit geen probleem. Ik kan me niet voorstellen dat dit bij Orange niet mogelijk is ?

Labels (2)
71 ANTWOORDEN 71
Community Manager
Community Manager

De optie om de voicemail te deactiveren staat er niet tussen

Hallo @Surpiez,
Aarzel zeker niet om het antwoord van @Cdt24801 te valideren als gewaardeerde oplossing als het heeft geholpen ! Wat hij zegt is correct 🙂

Het zal de community helpen ^^
Groetjes,
Nelson 

0 pluimen
Leidende verkenner

Ik heb nog steeds last van dit probleem.

Ik heb een abonnement.
Ik wil de voicemail volledig uitschakelen.
De klantendienst zegt dat dit niet mogelijk is (??).
Het staat niet bij de opties in mijn eigen profiel op de website.
Ik heb al alle USSD codes geprobeerd maar dat helpt ook niet.

Weet iemand hoe het wel lukt ?

0 pluimen
Grote Wijze
Grote Wijze

Ik heb nog steeds last van dit probleem.

Ik heb een abonnement.
Ik wil de voicemail volledig uitschakelen.
De klantendienst zegt dat dit niet mogelijk is (??).
Het staat niet bij de opties in mijn eigen profiel op de website.
Ik heb al alle USSD codes geprobeerd maar dat helpt ook niet.

Weet iemand hoe het wel lukt ?

Ugh @haelewyn,

De klantendienst stamleden zouden inderdaad je Voicemail kunnen deactiveren. De webcare stamleden op sociale media kunnen je verder helpen als je geen antwoord hebt via de telefonische dienst.
Totem's groetjes,

Totem

0 pluimen
Leidende verkenner

Bedankt, Totem, voor je reactie.

Ik ben nog maar iets langer klant dan een maand.
Ik had Visual Voicemail al geactiveerd en zal die eerst verwijderen. Daarna ga ik nog eens kijken of ik zelf de voicemail kan verwijderen die dan in de plaats moet komen in mijn profiel.
Wat ik zelf kan doen in mijn profiel is sterk gewijzigd na verloop van tijd en van die ene maand. In het begin is niet alles toegankelijk, heb ik gezien.

De helpdesk : probeer ik eventueel opnieuw.
Sociale media : gebruik ik niet. Eventueel een normale chatomgeving zou leuk zijn maar als ik me niet vergis is dat geen manier waarop je de helpdesk kan contacteren.

Voorlopig nog geen manier gevonden om de voicemail uit te schakelen.
Bij mijn opties zag ik enkel de visual voicemail sinds onlangs.
De helpdesk zegt dat het niet meer mogelijk is.. Wat ik een tekortkoming van Orange zou vinden.

0 pluimen
Leidende sjamaan

Ik vind het antwoord van @Totem in deze thread wel vreemd want in een andere thread staat dat de klantendienst formeel bevestigd heeft dat de voicemail niet meer kan uitgeschakeld worden ...

Leuze van de dag |    Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren  
Tomorrow is another day
0 pluimen
Ervaren sjamaan

@Cdt24801  schreef:

Ik vind het antwoord van @Totem in deze thread wel vreemd want in een andere thread staat dat de klantendienst formeel bevestigd heeft dat de voicemail niet meer kan uitgeschakeld worden ...

Eerlijk gezegd, @Cdt24801 zie ik niet in waarom dit met de nieuwe abonnementen niet zou kunnen.  Het ging met de oude

Leidende sjamaan

Tja @Gregory 

Wat is er allemaal veranderd achter de schermen, dat weten wij niet hé. En waarom blijft de klantendienst halsstarrig beweren dat het niet meer kan ... terwijl @Totem  dat tegenspreekt ...

Ik weet het niet hoor ...

Leuze van de dag |    Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag! 
Tomorrow is another day
Ervaren sjamaan

Wel, @Cdt24801 

De 5000 heeft ook verschillende keren gezegd dat die 9 EUR korting enkel voor nieuwe abonnementen is, ie als je in je bestaande Love van Koala overschakelt naar een Go Intense dan geldt de korting niet

Verder, wat bepaalt een abonnement ?

- aantal SMS

- aantal belminuten

- aantal Gb

Dat is het ongeveer. 

0 pluimen
Leidende sjamaan

@Cdt24801 en @Gregory  aangezien ik net eens ben gaan zien in de klantenzone kan je inderdaad bij de opties niet je voicemail uitschakelen.

Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
0 pluimen
Ervaren sjamaan

@patrick2  schreef:

@Cdt24801 en @Gregory  aangezien ik net eens ben gaan zien in de klantenzone kan je inderdaad bij de opties niet je voicemail uitschakelen.

Ik denk dat je via messenger moet gaan @patrick2 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen