Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 30-05-19 10h33
Antwoorden: 81 antwoorden
Beste, Ik wens mijn voicemail uit te schakelen doch na contact met jullie support dienst blijkt dit niet mogelijk te zijn. Bij de concurrentie (Telenet en Proximus) vormt dit geen probleem. Ik kan me niet voorstellen dat dit bij Orange niet mogelijk is ?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@thierryleyssen u kan eventueel eens zien via uw klantenzone ----> mijn tarief plan -----> optie's en diensten deactiveren.
@kristofmertens hier heb ik reeds een post overgemaakt : https://community.orange.be/t5/Opties-en-diensten/Vernieuwde-klantenzone-opties-beheren/m-p/49813
Lees deze eens door.
Update, het is mogelijk om de Voice mail terug uit te schakelen.
Ik twijfel om te zeggen hoe, want ik hoop dat ze dit achterpoortje niet verwijderen 🙂
( info is terug te vinden op het web)
Net getest: Gsm belt gedurende 1min05sec. Uiteindelijk springt de gsm af en zegt een stem dat de correspondent momenteel niet beschikbaar is en vraagt later terug te bellen.
Hij blijft niet eindeloos bellen maar het is toch beter dan die *#%$@ voicemail.
Hoe kan ik meer info krijgen van je inverband met het uitschakelen
Alvast bedankt
Wat is er niet duidelijk aan :
ga naar de phone app en druk #002# en dan op groene BELLEN knop klikken ?
Heb je dit al getest of heb je een andere vraag / probleem?
Gebruiker | Aantal |
---|---|
9 | |
2 | |
1 | |
1 | |
1 |