annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wand montage modem

Topic gestart op: 09-04-21 16h22

Antwoorden: 3 antwoorden

Morre
Aspirant verkenner

Wand montage modem

Hallo, 

net is een technieker langs geweest om internet te installeren. Wij hebben een technische ruimte met een multiplex wand waartegen de modem gemonteerd diende te worden. Nu had deze technieker geen beugel bij om de wandmontage te voltooien. De modem staat nu gewoon op de grond. Deze beugels zouden al een maand of meer op zijn. Er werd ook niet vermeld hoe deze beugel alsnog aan te vragen. Iemand die me kan helpen met het verkrijgen van zo een beugel ? Of aanraders van beugels waar de orange modem in zou passen ? 

Labels (1)
0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
Gregory
Wijze
Wijze

Een gewone wandplank is genoeg, @Morre Je moet natuurlijk zien dat de modem er niet afdondert

Je kunt via facebook/messenger je probleem eens uitleggen , vragen of ze al beschikbaar zijn en hoe je er een kunt krijgen

Dit is een mogelijkheid - maar wat aan de dure kant Witte Draadloze Router Opbergdoos Wandmontage Ponsvrij WiFi Plank Kat Decoratie Afscherming Box Set-...

 

0 pluimen
Morre
Aspirant verkenner

Een wandplank is maar een halve oplossing en niet echt stevig idd. Ik wens toch een beugel te gebruiken 🙂 Ik vraag het even via andere kanalen ook maar indien iemand een standaard beugel weet die ook past. **bleep** 🙂

0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

zoals @Gregory  al zei, via FB messenger is horen. Ik zou het niet zelf kopen. Orange moet maar zorgen dat het in orde is. Als de beugels al een maand op zijn, moeten ze maar nieuwe bestellen. Zo eenvoudig is dat.  

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen