annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Welke shops zijn van Orange?

Topic gestart op: 29-12-18 18h39

Antwoorden: 10 antwoorden

Jerre
Gewaardeerde genezer

Welke shops zijn van Orange?

Suggestie : op de website en in de My Orange app aanduiden welke shops van Orange zelf zijn.

De vermeldingen GSM Reseller en Expert bedrijf maken geen onderscheid mogelijk.

Labels (2)
0 pluimen
10 ANTWOORDEN 10
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Suggestie : op de website en in de My Orange app aanduiden welke shops van Orange zelf zijn.

De vermeldingen GSM Reseller en Expert bedrijf maken geen onderscheid mogelijk.

Ugh @Jerre,

 

Dank je voor je suggestie, veteraan verkenner!

 

Orange maakt geen onderscheid tussen de verschillende Orange-shops. Alle Orange-shops delen namelijk dezelfde filosofie. Niet enkel biedt Orange zijn klanten abonnementen en andere telecomproducten aan voordelige prijzen , maar ook wordt een uitstekende dienstverlening hoog in het vaandel gedragen. 

 

 

Ga waarheen de wind je brengt

🌵 Totems Saluut 🌵

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Jerre orange is eigenlijk een dochter onderneming van .... die het vroegere Mobistar heeft opgezet. Hierdoor is er geen enkele shop van Orange zelf of in eigen beheer , dit is exact hetzelfde als bij Telenet die heeft ook geen enkele eigen shop. Ze geven de benaming er aan Orange shop of Telenet shop omdat ze van de hoofdzetel , dit geval Evere voor Orange , het product mogen verkopen. Zodra een shop een licentie krijgt mogen zij onder de naam de producten verkopen. Daarom zal men nooit aanduiden wat een echte orange shop is omdat die er niet echt zijn. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

Aha !!!

Oef ...

Dankuwel @patrick2, want ik kan die info niet zo meteen terugvinden en ik begon stillekesaan al te denken dat ik het gedroomd had ... Smiley Erg vrolijk

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Jerre

Ik meen mij te herinneren van hier ergens op Tribe eens gelezen te hebben dat GEEN ENKELE shop van Orange zelf is. Meer specifiek, dat geen enkele bediende/werknemer van een Orange shop ook Orange werknemer is. Die zouden namelijk allemaal in Evere tewergesteld zijn. Ik zal het eens moeten opzoeken waar ik dat juist gelezen heb.

Dat komt dus niet overeen met de suggestie die jij doet (die op zich natuurlijk wel goed is).

Heb jij ergens een link naar meer info om dat te staven? Dit is geen kritiek hé, ik vraag mij gewoon af hoe de vork nu juist in de steel zit ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen