annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Welke shops zijn van Orange?

Topic gestart op: 29-12-18 18h39

Antwoorden: 10 antwoorden

Jerre
Gewaardeerde genezer

Welke shops zijn van Orange?

Suggestie : op de website en in de My Orange app aanduiden welke shops van Orange zelf zijn.

De vermeldingen GSM Reseller en Expert bedrijf maken geen onderscheid mogelijk.

Labels (2)
0 pluimen
10 ANTWOORDEN 10
Jerre
Gewaardeerde genezer

@Cdt24801  als je op KBO kijkt zijn er toch veel shops in de lijst vestigingseenheden.

 

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Jerre

Als ik daar ga kijken vind ik drie vestigingen. Maar wat zegt over de werknemers? Ik vind de post zo meteen niet terug, maar daar stond dus dat alle werknemers van Orange zelf in Evere zitten, en dat geen enkele werknemer van de Orange shops ook effectief door Orange zelf tewerkgesteld is, maar wel door de uitbaters van de Orange shops.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Cdt24801 een werknemer voor zo een shop kan op twee manieren tewergesteld worden. Of wel worden die door de winkel zelf in dienst genomen om het product te verkopen anderzijds gaat het via Orange zelf. Er zijn ook medewerkers bij die rechtstreeks via Orange werken in een Orange shop. Beetje dubbel maar zo zit de werkelijkheid in elkaar . De shop in de hoofdzetel , beneden als je aan de hoofdingang bent rechts is wel een officiele shop van Orange zelf. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

Dus ... @patrick2 ... zijn er dan toch, buiten die in Evere, enkele Orange shops die echt van Orange zelf zijn? Of bedoel je dat er hier en daar een Orange medewerker bestaat die in een Orange shop in onderaanneming werkt?

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Cdt24801 hier is dus maar 1 orange shop naar mijn weten die in brussel in Evere . In de shop zelf kunnen wel Orange medewerkers staan die zelf van Orange zijn. Sommige daarin tegen worden gewoon in dienst genomen van die winkel zelf. Eigenlijk het merendeel ervan anders gaat Orange ik weet niet hoeveel medewerkers hebben . Misschien is er in de walen nog een shop maar daar ben ik niet zeker van , bedoel dus een offciele shop he . 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen