annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Werkt VOIP op alle netwerken

Topic gestart op: 30-01-20 18h45

Antwoorden: 29 antwoorden

thijs18
Gewaardeerd verkenner

Werkt VOIP op alle netwerken

OPGELOST

Aangezien ik in een nieuwbouwappartement woon heb ik in huis geen bereik.

Momenteel heb ik internet bij Telenet en ook daar een GSM abonnement om gebruik te kunnen maken van VOIP, dat werkt perfect.

Maar wat mijn gsm abonnement betreft ben ik niet tevreden en wil ik overstappen naar Orange.

Mijn vraag is of ik gebruik kan maken van VOIP met een orange GSM abonnement icm een Telenet internetverbinding ?

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Cdt24801
Wijze
Wijze

@thijs18 

Ik kan de "misschien" van @Gregory  veranderen in een "zeker en vast".

Of uw foon geschikt is voor VoWiFi en VoLTE hangt van de fabrikant en de provider af. Het is niet omdat uw foon bij Telenet over de technologie beschikt dat dit ook het geval is bij Orange. En omgekeerd. Eerst nakijken dus in de lijsten.

Maar als dat OK is, dan gaat dat inderdaad werken met gelijk welke WIFi van gelijk welke operator.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

29 ANTWOORDEN 29
Gregory
Wijze
Wijze

@thijs18  Mij ook niet

0 pluimen
thijs18
Gewaardeerd verkenner

@Gregory ik had de klantenservice ook al gebeld maar die vrouw begreep niet eens waar ik het over had.

 

Gregory
Wijze
Wijze

@thijs18 Je moet bij de goede persoon belanden. Recent op facebook iemand van orange die beweerde dat met een kaola vanuit nederland bellen naar een nederlands nummer aangerekend werd als een internationaal gesprek.

Ken je iemand met een orange abonnement ? Laat ze testen bij u (geregistreerd op je wifi)

thijs18
Gewaardeerd verkenner

@Cdt24801 

Als u dezelfde situatie heeft dan ben ik overtuigd dat het gaat werken.

Hartelijk dank.

Cdt24801
Wijze
Wijze

@Gregory 

Goede tip, maar overbodig. Ik heb thuis die configuratie. Ik ben dus duizend procent zeker.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen