Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 10-11-24 17h23
Antwoorden: 4 antwoorden
Hallo!
Wij hebben momenteel een abonnement (pack internet / GSM abonnementen / televisie). De betaling is elke maand via een domiciliëring. Om praktische redenen zou ik nu de domiciliëring op een andere rekening willen zetten én het abonnement op naam van mijn vrouw zetten.
Hoe pak ik dit het beste aan?
bedankt !
T.
Customer service bellen gaat het makkelijkste on mijn ervaring
Dat zijn twee dingen die je dus moet aanvragen en doen binnen Orange.
Je rekening nummer veranderen is niet geheel moeilijk dat kun je zelf smet een simpel telefoontje doen maar op een andere naam is wel heel wat anders. Hiervoor dien je een overname aan te vragen en dan moeten ze dit intern voor je in orde brengen.
Je rekeningnummer kan je ook wijzigen via je klantenzone :
* www.orange.be en ga rechts van boven naar klantenzone
* eenmaal ingelogd naar Mijn Profiel
* Zoals je ziet kan je daar bij de betaal methode op informatie wijzigen klikken.
In een ander geopend scherm kan je daar dan je nieuwe rekening nummer ingeven en dan op Informatie opslaan drukken. Dan heb je dat toch al veranderd.
Je tweede gedeelte is je abonnement overdragen. Dus jij wil je contract op je vrouw haar naam hebben. Dit kan das geen probleem maar daarvoor dien je onderstaande informatie goed te lezen en het benodigde in te vullen.
https://www.orange.be/nl/hulp/internet-en-televisie/je-abonnement-overdragen
bedankt Patrick, echter zie ik bij mij geen link om de betaalmethode te wijzigen.
Ik probeer het even langs het overdragen van het abonnement.
bedankt!
Als je dit online niet ziet bekijk het dan met de klantendienst samen eens of ga ff langs in een shop als je tijd hebt.
Het zou er moeten staan maar goed kan zijn dat je geen beheerder bent dan heb je deze optie's niet.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
2 | |
2 | |
1 | |
1 | |
1 |