Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 31-07-19 20h39
Antwoorden: 8 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
De klantendienst, heeft mezelf gecontacteerd, mijn nieuwe nummer gegeven, sim en pin blijven behouden en dat werkt. Dus opgelost en zeer tevreden
@fransken waarschijnlijk heeft u een bestelling geplaatst als wijziging voor het nummer. Daar heeft u uw gegevens dan ingegeven en de bestelling afgerond. Maar dit is niet de juiste weg om het te doen. Beste als er een wijziging moet gedaan worden van een nummer is het in een shop of de klantendienst bellen. Nu is de kans inderdaad aanwezig dat als u het op de genoemde manier gedaan heeft het oude nummer nummer inactief gezet is en u een nieuwe simkaart thuis gestuurd krijgt. Ga zo snel als mogelijk naar een shop om het terug recht te zetten.
De klantendienst, heeft mezelf gecontacteerd, mijn nieuwe nummer gegeven, sim en pin blijven behouden en dat werkt. Dus opgelost en zeer tevreden
Hoe heb je dat aangevraagd? Online? In een Shop?
Het is nu wat laat om de klantendienst nog te contacteren, maar zij (of in de shop waar je geweest bent) zijn de enigen die u hierin gaan kunnen helpen vrees ik.
Als je zelfs zegt dat je uw nieuw nummer nog niet kent is gewoon geduld oefenen zelfs geen optie ...
Gebruiker | Aantal |
---|---|
10 | |
2 | |
2 | |
1 |