annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Activatie Coyote niet actief

Topic gestart op: 29-09-18 09h37

Antwoorden: 5 antwoorden

nielslambrechts
Aspirant verkenner

Activatie Coyote niet actief

OPGELOST

Hallo iedereen,

Vraagje over de coyote app...

Ik ben pas klant van Orange en heb gekozen voor Koala Limited mede omdat hierin toegang zit tot de Coyote App twv 11,99 euro/maand.

Als ik de Coyote app installeer, krijg ik enkele keuzes waaronder de knop "orange klant?" Als ik hierop klik terwijl ik verbonden ben met mobiel internet, krijg ik de melding: Jammer, Coyote Premium is niet inbegrepen in uw abonnement.

Zie ik hier iets over het hoofd? Bedankt voor jullie hulp en moest deze vraag reeds beantwoord zijn op het forum, mijn excuses.

 

Labels (2)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@nielslambrechts vanaf wanneer bent u klant geworden , dus wanneer is uw abonnement actief gekomen? Het duurt namelijk 72 uur voor dat de app zelf actief komt te staan . Uw gegevens hebben eerst de verwerking nodig en dan is de app zelf ook actief. 

Is uw toestel ook compatibel met de coyote app? en uw wifi dient uitgeschakeld te worden . 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
5 ANTWOORDEN 5
patrick2
Wijze
Wijze

@nielslambrechts vanaf wanneer bent u klant geworden , dus wanneer is uw abonnement actief gekomen? Het duurt namelijk 72 uur voor dat de app zelf actief komt te staan . Uw gegevens hebben eerst de verwerking nodig en dan is de app zelf ook actief. 

Is uw toestel ook compatibel met de coyote app? en uw wifi dient uitgeschakeld te worden . 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
nielslambrechts
Aspirant verkenner

Hoi,

Mijn toestel zou normaal gezien compatibel moeten zijn (Galaxy A5 2017) en mijn wifi staat uit.

De sim-kaart is sinds gisterenmiddag actief, dus misschien heeft het nog even tijd nodig. Waarschijnlijk nog even wachten dan...

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@nielslambrechts inderdaad dus uw activatie is juist actief dus effe geduld en uw moeite wordt beloont 🙂 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


ifiksit
Aspirant scout

ik ben nieuw op dit forum en ken dus niet de gedragsregels, vandaar excuses vooraf als ik het fout doe.

ivm coyote en orange: vorige week op de site gekeken voor nieuw contract (ben al vijf jaar bij orange) en nieuwe gsm. Goed gekeken of coyote nog vermeld stond bij het koala abonnement en ja hoor: tstaat er  nog!

naar de winkel in lokeren gestapt en daar nog eens expliciet navraag gedaan over coyote en bevestigend antwoord gekregen en uitleg hoe ik het moest installeren en activeren.

weekje gewacht maar steeds de melding: sorry maar coyote is niet in uw abo  inbegrepen

per ongeluk in sint-niklaas op orange winkel gebotst en nog eens gevraagd over hoe ik moest activeren: zeggen ze me daar dat orange en coyote al sinds april dit jaar niet meer samengaan (misschien wel nog voor ervoor afgesloten abonnementen) 

ik vind dit toch wel op z'n minst misleidende info: je 11€ beloven om je te overtuigen een bepaald abonnement te nemen.

weet iemand van jullie hoe ik orange mijn ongenoegen kan laten blijken want mail-adres vind ik niet en via chat zijn ze ook niet bereikbaar. (telefonisch wil ik niet omdat ik achteraf geen bewijs van mijn klacht of hun antwoord heb.j

Ifiksit

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen