Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 04-10-18 11h46
Antwoorden: 4 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik heb onlangs een nieuw gsm nummer van orange wordt deze automatisch aangepast in de Orange app voor controleren van mijn gebruik enz Of moet ik hem zelf ergens aanpassen
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Krissis het zou in de app vanzelf aangepast moeten worden . Wat u kan doen om u kenbaar te maken is het volgende: zet uw gsm eventjes uit voor een minuutje - gsm terug opstarten - dan de app openen - deze vraagt dan uw gsm nummer - nummer ingeven - . Volgens de app zou dat , volgens mij , betekenen dat u nieuwe klant bent zo gezegd dus hou er rekening mee dat het tot 48 uur kan duren voor alles in de app aangepast is naar het nieuwe nummer.
Ik heb onlangs een nieuw gsm nummer van orange wordt deze automatisch aangepast in de Orange app voor controleren van mijn gebruik enz Of moet ik hem zelf ergens aanpassen
Ugh @Krissis,
Heb jij je My Orange app al verwijderd en terug geïnstalleerd via 4G?
Daarna kan je best ook eens je toestel herstarten, aspirant verkenner.
Lukt het dan wel? Ik doe alvast een regendansje voor je ;-)!
Laat de magische trommel eeuwig klinken
🏹 Totems Groet 🏹
@Krissis het zou in de app vanzelf aangepast moeten worden . Wat u kan doen om u kenbaar te maken is het volgende: zet uw gsm eventjes uit voor een minuutje - gsm terug opstarten - dan de app openen - deze vraagt dan uw gsm nummer - nummer ingeven - . Volgens de app zou dat , volgens mij , betekenen dat u nieuwe klant bent zo gezegd dus hou er rekening mee dat het tot 48 uur kan duren voor alles in de app aangepast is naar het nieuwe nummer.
Dit heeft niet gewerkt. Zou het helpen door de app te wissen en daarna toestel volledig te herstarten en opnieuw de app te installeren?
Gebruiker | Aantal |
---|---|
13 | |
4 | |
3 | |
2 | |
1 |