annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wordt mijn nieuw nummer automatisch aangepast in de Orange app?

Topic gestart op: 04-10-18 11h46

Antwoorden: 4 antwoorden

Krissis
Aspirant verkenner

Wordt mijn nieuw nummer automatisch aangepast in de Orange app?

OPGELOST

Ik heb onlangs een nieuw gsm nummer van orange wordt deze automatisch aangepast in de Orange app voor controleren van mijn gebruik enz  Of moet ik hem zelf ergens aanpassen 

Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Krissis het zou in de app vanzelf aangepast moeten worden . Wat u kan doen om u kenbaar te maken is het volgende: zet uw gsm eventjes uit voor een minuutje - gsm terug opstarten - dan de app openen - deze vraagt dan uw gsm nummer - nummer ingeven - . Volgens de app zou dat , volgens mij , betekenen dat u nieuwe klant bent zo gezegd dus hou er rekening mee dat het tot 48 uur kan duren voor alles in de app aangepast is naar het nieuwe nummer. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 ANTWOORDEN 4
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Ik heb onlangs een nieuw gsm nummer van orange wordt deze automatisch aangepast in de Orange app voor controleren van mijn gebruik enz  Of moet ik hem zelf ergens aanpassen

Ugh @Krissis,

 

Heb jij je My Orange app al verwijderd en terug geïnstalleerd via 4G

 

Daarna kan je best ook eens je toestel herstarten, aspirant verkenner. 

 

Lukt het dan wel? Ik doe alvast een regendansje voor je ;-)!

 

Laat de magische trommel eeuwig klinken

🏹 Totems Groet 🏹

patrick2
Wijze
Wijze

@Krissis het zou in de app vanzelf aangepast moeten worden . Wat u kan doen om u kenbaar te maken is het volgende: zet uw gsm eventjes uit voor een minuutje - gsm terug opstarten - dan de app openen - deze vraagt dan uw gsm nummer - nummer ingeven - . Volgens de app zou dat , volgens mij , betekenen dat u nieuwe klant bent zo gezegd dus hou er rekening mee dat het tot 48 uur kan duren voor alles in de app aangepast is naar het nieuwe nummer. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Krissis
Aspirant verkenner

Dit heeft niet gewerkt. Zou het helpen door de app te wissen en daarna toestel volledig te herstarten en opnieuw de app te installeren?

patrick2
Wijze
Wijze

@Krissis dat kan u proberen te doen .

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen