Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 08-12-23 02h09
Antwoorden: 2 antwoorden
op 6 nov gemeld aan Orange dat ik contract ging beëindigen wegens verhuis naar buitenland, daarna bevestiging ontvangen met retourticket om alles terug te sturen via de post, is gebeurd, alle apparatuur ontvangen en Orange bevestigd dat ze alles ontvangen hebben. Krijg nu email dat ik mijn contract nog niet stopgezet heb, hoe kan dat, en online stopzetten is ook niet mogelijk, Vanuit Thailand naar orange nummer bellen met 200 wachtenden voor u zie ik ook niet zitten, en hoe moet het nu verder? E mail naar klantendienst is ook niet mogelijk (niks op website vermeld) en de chatbot is ook geen oplossing. Wat te doen om dit toch netjes geregeld te krijgen ?
@belgiantirak een goedemorgen,
als jij de bewijzen gekregen hebt en deze goed bewaard
lijkt me dat oké.
Misschien dat het zich heeft gekruist?
Stuur eens een berichtje via FB-Messenger.
https://www.facebook.com/OrangeBelgium
Misschien kunnen zij dat even voor je nakijken, succes.
hartelijk dank voor uw tip, ga het proberen, en zo wel gebruik maken van Facebook
Gebruiker | Aantal |
---|---|
8 | |
6 | |
4 | |
2 | |
1 |