annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

beëindigen abonnement en internationale verhuis

Topic gestart op: 08-12-23 02h09

Antwoorden: 2 antwoorden

belgiantirak
Aspirant verkenner

beëindigen abonnement en internationale verhuis

op 6 nov gemeld aan Orange dat ik contract ging beëindigen wegens verhuis naar buitenland, daarna bevestiging ontvangen met retourticket  om alles terug te sturen via de post, is gebeurd, alle apparatuur ontvangen en Orange bevestigd dat ze alles ontvangen hebben. Krijg nu email dat ik mijn contract nog niet stopgezet heb, hoe kan dat, en online stopzetten is ook niet mogelijk, Vanuit Thailand naar orange nummer bellen met 200 wachtenden voor u zie ik ook niet zitten, en hoe moet het nu verder? E mail naar klantendienst is ook niet mogelijk (niks op website vermeld) en de chatbot is ook geen oplossing. Wat te doen om dit toch netjes geregeld te krijgen ?

Labels (1)
0 pluimen
2 ANTWOORDEN 2
Josette
Wijze
Wijze

@belgiantirak  een goedemorgen,

als jij de bewijzen gekregen hebt en deze goed bewaard

lijkt me dat oké.

Misschien dat het zich heeft gekruist?

Stuur eens een berichtje via FB-Messenger.

https://www.facebook.com/OrangeBelgium

Misschien kunnen zij dat even voor je nakijken, succes.

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
belgiantirak
Aspirant verkenner

hartelijk dank voor uw tip, ga het proberen, en zo wel gebruik maken van Facebook 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen