Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 16-08-24 22h51
Antwoorden: 5 antwoorden
ik probeer al een maand in te loggen op de klantenzone - de klantendienst werd op de hoogte gebracht en zou het aan de juiste dienst doorsturen. Ondertussen is het voor mij nog steeds onmogelijk om in te loggen op mijn account via mijn laptop. heeft iemand anders nog dit probleem?
Je kan misschien proberen via de Orange App, op je Smartphone. Voor bepaalde producten kan je beter daar inloggen.
Heb je al geprobeerd om je cookies te verwijderen? Soms kunnen verouderde cookies inlogproblemen veroorzaken. Daarnaast zou je eens kunnen kijken of je via itsme kunt inloggen. Dat kan soms helpen bij het verhelpen van aanmeldproblemen.
@kevunster fijn dat je schrijft maar wat er een uur geleden al neergepent is
moet je dan niet meer neerschrijven!
Dank je.
Josette, herlees mijn bericht eens. Er staat heel duidelijk een extra inlogoptie die hij zou kunnen proberen. Ook goedemiddag. Amai.