Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 23-08-24 10h48
Antwoorden: 1 antwoord
Beste,
heb mijn nummer een paar dagen terug laten overzetten naar Orange. Echter kan ik tot op heden niks meer. Ik kan nog wel 4G gebruiken en ben bereikbaar, maar ik kan het nummer niet gebruiken voor de klantenzone, ik kan het nummer niet laten overzetten naar een andere provider etc want het wordt niet herkend. Inmiddels zijn de 48 uur ook al voorbij. Met de klantenservice van Orange kom ik totaal niet verder.
Hey @GrumpyBrian ,
Je kan 4G gebruiken en je bent bereikbaar maar je zegt dat je niks meer kan. Wil dit dan zeggen dat je zelf niet kunt SMS'en en bellen? Want al de rest werkt blijkbaar wel?
Gaat het over een abonnement of over prepaid?
Als ze zeggen dat ze 48u nodig hebben om het probleem op te lossen/verwerken en het is nog niet opgelost, bel dan gerust terug naar de klantendienst. Vraag ook het dossiernummer, zo kun je dit doorgeven wanneer je de volgende keer contact neemt en kunnen ze direct verder inpikken op het bestaande dossier.