annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

nieuwe simkaart met nummerbehoud

Topic gestart op: 24-10-19 22h08

Antwoorden: 21 antwoorden

mvla
Gewaardeerd verkenner

nieuwe simkaart met nummerbehoud

OPGELOST

via deze weg eens proberen of ik een antwoord of hulp kan krijgen. Vandaag weer 1u 25 min aan de lijn gehangen(nee dit lieg ik niet) met orange om een nieuw collibrie kaartje te bestellen en dit na reeds weken proberen mijn probleem uit te leggen dat mijn reeds ontvangen simkaartje niet te activeren is. De man van orange ging voor mij een nieuw kaarjtje bestellen , geen probleem. Na alle gegevens te hebben doorgegeven , paspoort nummer, simkaart nummer van het jim mobile kaartje enz. blijf nog even aan de lijn...... na ongeveer 20 minuten. naaahh het gaat niet , je moet dat toch zelf bestellen via internet. oke dat was het dan weer. ik zelf proberen. nee hoor ik kan geen kolibrie kaartje bestellen omdat het systeem de simkaart nummer van mijn jim mobile herlaad kaar niet kent. wat moet ik nu doen

 

 

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Sloebers
Veteraan verkenner

Hallo het kan zijn dat u even moet wachten op u sim kaart op die activeren is misschien gebeurd maar dat duur altijd even want ik ben van gsm abo telenet naar orange gegaan dus ik moest ook een paar dagen wagten maar bleef ik voort bellen met mij telenet gsm abo tot mij ontvangs weg viel dan mij nieuw sim kaartje in gestoken van Orange dat was bij mij zo. 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
21 ANTWOORDEN 21
Cdt24801
Wijze
Wijze

Ik kan mij vergissen, maar had ik niet aangeraden van eens een andere shop binnen te stappen en de situatie van Lommel aan de ombudsdienst door te spelen?

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@mvla 

Met de problematiek op zich ben ik niet bekend, maar ik zou het eens proberen via messenger of twitter, het voordeel daarvan is dat die mensen collega's rondom zich hebben waarmee ze kunnen overleggen alvorens iets in te typen. Aan de telefoon zijn ze op zichzelf aangewezen, als ze tenminste niet alle 2 minuten u even on hold zetten ...

Als alternatief zou ik naar een shop gaan waar je dan face to face het probleem kunt bespreken.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


mvla
Gewaardeerd verkenner

twitter? wel ooit van gehoord maar weet niet hoe dat moet, nooit gedaan. Messenger, welke messenger? is dqt een email adres? Naar de shop gaan dat heb ik al gedaan, in lommel, die vent zei gewoon online gekocht of besteld bel dan ook maar de klantendienst en ik kon vertrekken. Kan je me helpe me messenger hoe moet ik dat doen , welk is het adres.

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@mvla 

Messenger was vroeger een onderdeel van facebook, maar kan tegenwoordig ook als standalone app geinstalleerd worden. Die vind je terug in de Play Store.

Het is iets gelijkaardig als WhatsApp. Je kunt chatten, maar ook bellen en zelfs videochatten.

En, wat veel mensen niet weten, er bestaat zelfs een versie van om op de PC te installeren. Zonder facebook te moeten hebben of installeren.

Als je Messenger opent geef je in het zoekvenster gewoon @Orange in en dan krijg je het adres en moet je verder enkel uw bericht intypen. En dan het antwoord afwachten.

Je kan natuurlijk ook eens naar een andere shop gaan waar ze wel vriendelijk en behulpzaam zijn. En ineens uw beklag maken over de onvriendelijke shop in Lommel.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
mvla
Gewaardeerd verkenner

ik ga eens proberen, via messenger (laptop versie) eens kijken wat het antwoord gaat zijn

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen