Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 20-04-20 20h21
Antwoorden: 21 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Beste,
mijn kaart is geblokkeerd permanent .. ik heb klanten service gebeld ,maar ze konden mij niet helpen om een nieuwe sim kaart te bestellen.. ik moet dat online doen .. maar aangezien ik geen account heb online kan ik niet aanvragen .. aanmaken ook niet aangezien ik geen sms kan ontvangen .. ik vind het heel absurd dat de klanten service mij geen nieuwe sim kaart versturen..
wat nu ?
mvg
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Je kan het webcare team eens contacteren via messenger of twitter. Leg uw situatie duidelijk uit.
En misschien kan @TomB iets meer zeggen wat de mogelijkheden zijn .... Of wie weet @patrick2 , die kent de interne keuken ook wel wat.
@Bisan klein truckje als je @ voor mijn naam zet of iemand anders zijn naam dan krijgen we de melding dat je iets gestuurd heb naar een specifiek persoon 🙂
Ja als je 10 keer de verkeerde pukcode gebruikt is je kaartje onbruikbaar , is tegen diefstal. Zoals ik al zei een deblokkering is technisch mogelijk maar een nieuwe simkaart opsturen is ook mogelijk. Gewoon eens via Messenger of Twitter contact zoeken , je ID kaart nummer geven en je andere persoonlijke gegevens , zodat ze zien dat jij het bent. Op die manier kan dat opgelost worden. Moesten de shops open zijn geweest was het makkelijker maar nu is het niet anders dan het op deze manier te doen.
BTW , welkom op de Tribe !!!
@Bisan stuur maar via Messenger of Twitter je bericht door. Geef je volledige gegevens ook mee als ook je ID kaartnummer zodat ze weten dat jij het bent. Deze gaan het op die manier kunnen oplossen. Technisch is het mogelijk hoor dat weet ik als kenner wel 🙂
Hou ons ook op de hoogte als het is opgelost en dan kan je hier 1 of alle posten aanduiden als oplossing. Dan weten andere of nieuwe Tribers ook wat ze kunnen doen als ze zoiets voor hebben.
@Bisan ja op die manier kan je dat doen. Als ik iets nodig heb doe ik dat ook zo . Je moet wel even wachten op antwoord maar daar sturen ze je wel een bericht op terug.
@Bisan weet niet waarom je kaar permanent geblokkeerd is maar er is ook deblokkering mogelijk hoor. Misschien paar keer verkeerde pukcode gebruikt ?
De klantendienst kan ook een nieuwe simkaart voor je in orde maken , technisch gezien is dit allemaal mogelijk. Je kan beste het webcare team contacteren en daar de situatie uitleggen , Messenger of Twitter is voor het webcare team. Zij zullen dit bekijken en door sturen naar de juiste dienst. Zodra er een oplossing is zullen ze opnieuw contact met jou zoeken en dan laten weten wat de oplossing is.
Hallo patrick,
Dochter zat te spelen met de telefoon gespeeld. verkeerde pin steeds gedrukt..toen kreeg ik de optie10x de ONJUISTE PUK code in te voeren om mijn sim te ontgrendelen .wat ik raar vond ,dus 10x de ONJUISTE PUK code ingevoerd.. idd de sim was ontgrendeld,maar ook direct permanent geblokkeerd.:(((
@Bisan klein truckje als je @ voor mijn naam zet of iemand anders zijn naam dan krijgen we de melding dat je iets gestuurd heb naar een specifiek persoon 🙂
Ja als je 10 keer de verkeerde pukcode gebruikt is je kaartje onbruikbaar , is tegen diefstal. Zoals ik al zei een deblokkering is technisch mogelijk maar een nieuwe simkaart opsturen is ook mogelijk. Gewoon eens via Messenger of Twitter contact zoeken , je ID kaart nummer geven en je andere persoonlijke gegevens , zodat ze zien dat jij het bent. Op die manier kan dat opgelost worden. Moesten de shops open zijn geweest was het makkelijker maar nu is het niet anders dan het op deze manier te doen.
BTW , welkom op de Tribe !!!
@patrick2 dank je voor de tip.. ik screen shot gestuurd.. ik vond het raar
mvg
Gebruiker | Aantal |
---|---|
10 | |
6 | |
4 | |
2 | |
2 |