annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

wifi versterken

Topic gestart op: 08-09-22 11h24

Antwoorden: 2 antwoorden

man2u2
Gewaardeerd verkenner

wifi versterken

OPGELOST

Hallo,

 

Kan je bij orange wifi versterkers of powerpluggs huren?

Alvast bedankt.

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Gregory
Wijze
Wijze

Neen - en voor hetgeen ze kosten - zou ik er geen huren

Je kunt bij Orange een Mesh kopen Mesh WiFi - Slimme wifi vanaf €99,95 | Orange België

twee modules 99.95, 3 modules 139.95, extra module 69.95

Let wel - de updates ervan gaan alleen op het orange netwerk - als je naar een andere provider gaat zullen ze nog wel werken maar geen updates meer krijgen

Ook mogelijk is je modem in bridge zetten en een wifi 6 mesh kopen en installeren

Je kunt daarover hier even lezen Opgelost: Mesh Wifi satellieten verbinden met orange router - Tribe

is iets duurder - 3 stuks is 269 - TP-Link Deco X50 Mesh Wifi 6 (3-pack) - 2022 - Coolblue - Voor 23.59u, morgen in huis 

En goede reviews TP-Link Deco X50 Review: Solid and great value - Blacktubi

 

 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 ANTWOORDEN 2
Gregory
Wijze
Wijze

Neen - en voor hetgeen ze kosten - zou ik er geen huren

Je kunt bij Orange een Mesh kopen Mesh WiFi - Slimme wifi vanaf €99,95 | Orange België

twee modules 99.95, 3 modules 139.95, extra module 69.95

Let wel - de updates ervan gaan alleen op het orange netwerk - als je naar een andere provider gaat zullen ze nog wel werken maar geen updates meer krijgen

Ook mogelijk is je modem in bridge zetten en een wifi 6 mesh kopen en installeren

Je kunt daarover hier even lezen Opgelost: Mesh Wifi satellieten verbinden met orange router - Tribe

is iets duurder - 3 stuks is 269 - TP-Link Deco X50 Mesh Wifi 6 (3-pack) - 2022 - Coolblue - Voor 23.59u, morgen in huis 

En goede reviews TP-Link Deco X50 Review: Solid and great value - Blacktubi

 

 

Mattie
Aspirant genezer

Hey,

als je de bridge modus op de modem aanzet, dan is het wel moeilijker als je een probleem hebt om naar de helpdesk van Orange te bellen.

Ik heb het daarom zo gedaan:

- modem gelaten gelijk het was, met ingeschakelde wifi en DHCP
- 2x TP-link AC1750 achter de modem in mesh.  Op de TP-link configuratie is de DHCP uitgeschakeld, dus de IP's komen van de orange modem. 

Het makkelijkste is natuurlijk het systeem van Orange te nemen, naar installatie en helpdesk de makkelijkste oplossing.  MAAR als je idd overgaat naar een andere provider, dan zit je ermee.
Deze oplossing is goed voor een "standaard" installatie waar wat op gesurft word maar als je wat meer performance/instelling wil, dan zal je toch naar een externe oplossing moeten gaan vrees ik. 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen