Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 12-10-21 10h15
Antwoorden: 3 antwoorden
Ik had vanavond graag naar de film geweest met mijn Orange Thank You actie. Maar ik krijg steeds een foutmelding als ik online wil reserveren. Het is ook onmogelijk om UGC telefonisch te bereiken.
Iemand raad en daad ?
Ik had net hetzelfde voor (bijlage). UGC helpt ook niet om het probleem te verhelpen en wijst gewoon door naar de vestiging in kwestie (in mijn geval UGC Mechelen) zonder aan te geven hoe je dat dan moet doen (telefoon nemen ze inderdaad niet op).
Intussen blijft de Orange-code wel geldig, dit wordt duidelijk geverifieerd door de UGC-website (bijlage). Het is pas na de effectieve betaling dat deze nietszeggende foutmelding opkomt.
Proberen met een ander betaalmiddel lost niets op: het gaat wel degelijk over een foutmelding rond de gekozen cinematickets en niet de betaalkaart.
Ik herinner me tenslotte vaag dat ik dit een hele tijd geleden ook al voorhad. Toen zijn we gewoon de dag zelf naar de cinema ter plaatse gegaan om daar de code te gebruiken. Dat werkte toen wel, maar natuurlijk risico dat alle plaatsen uitverkocht zijn. Ik verwacht geen oplossing tegen komende dinsdag dus we zullen het nu wel opnieuw zo proberen.
Maar neemt natuurlijk wel heel wat gebruiksgemak weg...Misschien moet Orange dit eens uitwerken met UGC?
Je moet FILM naar het nummer sturen dan krijg je normaal een code voor de bioscopen die orange steunen dit kun je zien op hun website en dan kun je pp de website cab de bioscopen de code ingeven als je er 1 koopt bij mij is het al gelukt
Gebruiker | Aantal |
---|---|
2 | |
2 | |
1 | |
1 | |
1 |