Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 09-11-18 17h23
Antwoorden: 7 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hoe lang duurt het tegen dat je account erkent dat je een bepaalde badge behaald hebt?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@merlevede dat is afhankelijk van welke badge en van u zelf. Hoe langer u de bepaalde dingen gebruikt des te eerder u een badge verdient.
Voorbeeld : u gebruikt al geruime tijd een iphone dan verdiend u een apple badge.
Dus u moet al langer bepaalde dingen echt goed gebruiken dan verdiend u die badge vanzelf.
@merlevede dat is afhankelijk van welke badge en van u zelf. Hoe langer u de bepaalde dingen gebruikt des te eerder u een badge verdient.
Voorbeeld : u gebruikt al geruime tijd een iphone dan verdiend u een apple badge.
Dus u moet al langer bepaalde dingen echt goed gebruiken dan verdiend u die badge vanzelf.
Heb jij een nog steeds uw Apple badge?
Ik had een Samsung badge maar sedert het invoeren van de nieuwe badges en het missie systeem is deze verdwenen ...
Ik kan die Samsung badge precies nergens terug vinden. Waar kan ik deze vinden?
@Kellysegers5 schreef:Ik kan die Samsung badge precies nergens terug vinden. Waar kan ik deze vinden?
Nergens, jammer genoeg ... Als je goed leest zijn de merkbadges, die voordien bestonden, afgeschaft bij de invoering van het nieuwe systeem ùet tal van nieuwe badges en challenges om er te verdienen.