Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 13-12-18 17h57
Antwoorden: 6 antwoorden
Gisteren kreeg ik een sms van Orange Thank you waaruit ik kon opmaken dat ik gewonnen had met een wedstrijd. In de sms spreekt men van een winnaarsmail waarin ik mijn plaats en uur moet bevestigen. Ik heb echter nooit een winnaarsmail gekregen dus kan niets bevestigen. Ondertussen belde ik gisteren al 2x naar de klantendienst. De 1e keer zeiden ze mij dat ze mij NIET konden helpen en dat ik naar een Orange shop moest bellen. Ook dat heb ik gedaan en ook daar kon de dame mij niet helpen. Terugbellen naar de klantendienst voor de 2e keer. Daar heeft men mij een formulier laten invullen maar ook daar tot op vandaag geen antwoord op, net zoals op een messenger bericht en 2 posts op de FB pagina.
Telkens wanneer ik gebeld word door de klantendienst om mijn gegevens te verifiëren, zeggen ze mij een fout e-mailadres. Elke keer opnieuw wijzig ik dat. Ik ben er dus zeker van dat het nog steeds niet het correcte mailadres is, aangezien ik niets gekregen heb.
De service is hier ver te zoeken. Ik weet echt niet wat ik nog meer kan doen om mijn tickets alsnog te bemachtigen. Ik heb maar tijd tot middernacht vanavond.
Jullie nog tips?
Het kan toch niet dat NIEMAND kan zien wie de winnaars van die mail zijn?
Waar kan je meedoen met zulke wedstrijden?
Via de app.
Gisteren kreeg ik een sms van Orange Thank you waaruit ik kon opmaken dat ik gewonnen had met een wedstrijd. In de sms spreekt men van een winnaarsmail waarin ik mijn plaats en uur moet bevestigen. Ik heb echter nooit een winnaarsmail gekregen dus kan niets bevestigen. Ondertussen belde ik gisteren al 2x naar de klantendienst. De 1e keer zeiden ze mij dat ze mij NIET konden helpen en dat ik naar een Orange shop moest bellen. Ook dat heb ik gedaan en ook daar kon de dame mij niet helpen. Terugbellen naar de klantendienst voor de 2e keer. Daar heeft men mij een formulier laten invullen maar ook daar tot op vandaag geen antwoord op, net zoals op een messenger bericht en 2 posts op de FB pagina.
Telkens wanneer ik gebeld word door de klantendienst om mijn gegevens te verifiëren, zeggen ze mij een fout e-mailadres. Elke keer opnieuw wijzig ik dat. Ik ben er dus zeker van dat het nog steeds niet het correcte mailadres is, aangezien ik niets gekregen heb.
De service is hier ver te zoeken. Ik weet echt niet wat ik nog meer kan doen om mijn tickets alsnog te bemachtigen. Ik heb maar tijd tot middernacht vanavond.
Jullie nog tips?
Het kan toch niet dat NIEMAND kan zien wie de winnaars van die mail zijn?
Ugh @kimsurmont,
De aanhouder wint! 🙂
Je Orange Thank You-tickets werden verstuurd via e-mail door onze Orange-stamleden.
Genoten van de voorstelling?
Liefde is wat écht telt!
✋ Totems Saluut ✋
Los van het feit dat uw adres verkeerd staat bij Orange of niet: zulke mails van "je hebt gewonnen", dat is 99% zeker spam/phising, dus NOOIT op ingaan of antwoorden. Gewoon negeren. Ook altijd het adres van de afzender nakijken. Dikwijls is dat iets wel trekt op de zogezegde officiële afzender, maar dan een letter meer of minder of anders of een streepje erbij en van die dingen.