annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Automatisch schakelen tussen wifi en orange 3GB

Topic gestart op: 08-06-19 11h42

Antwoorden: 2 antwoorden

Anonymous
Niet van toepassing

Automatisch schakelen tussen wifi en orange 3GB

OPGELOST

Ik heb een cadeau van orange thank you 3gb gekregen maar heb thuis en op vele andere plaatsen ook wifi van telenet. Kan ik automatisch laten schakelen ? Wat indien die gratis 3gb op zijn. Gaat dat dan verder af van mijn tempo prepaid kaart waarmee ik telefoneer ?

Labels (2)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Anonymous 

Als uw WiFi aanstaat zal uw foon altijd proberen met voorrang een WiFi verbinding te maken. Dat gaat dus vanzelf automatisch. Natuurlijk enkel voor WIFi verbindingen die gekend zijn en waarvoor de inlog gegevens onthouden zijn door de foon.

Het cadeau van 3GB wordt eerst en bij voorrang verbruikt wanneer je over het 3/4 G netwerk surft. Pas als die 3 GB op zijn (of na 31 dagen, want dan vervallen ze) wordt er opnieuw naar uw normale tegoed teruggegrepen.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
2 ANTWOORDEN 2
patrick2
Wijze
Wijze

@Anonymous u kan uw gsm altijd zo instellen dat deze tussen wifi en 4G kiest daar zou ik eens de handleiding voor nazien. Eventueel eens op internet nazien maar de mogelijkheid is er. Enkel de vraag waarom , want thuis heeft u wifi en als u weg gaat kan u de data gebruiken. 3GB lijkt weinig maar het is niet zomaar op gebruikt , tenzij u gaat streamen natuurlijk. Als de 3GB extra data op is gaat u verder via uw normale data dus dan kan u uw data eventueel uitzetten. Hou zeker de MY ORANGE app in het oog als u er niet over heen wil gaan.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Anonymous 

Als uw WiFi aanstaat zal uw foon altijd proberen met voorrang een WiFi verbinding te maken. Dat gaat dus vanzelf automatisch. Natuurlijk enkel voor WIFi verbindingen die gekend zijn en waarvoor de inlog gegevens onthouden zijn door de foon.

Het cadeau van 3GB wordt eerst en bij voorrang verbruikt wanneer je over het 3/4 G netwerk surft. Pas als die 3 GB op zijn (of na 31 dagen, want dan vervallen ze) wordt er opnieuw naar uw normale tegoed teruggegrepen.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen