Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 25-03-20 00h15
Antwoorden: 7 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Beste
Ik heb reeds orange thank you ontdekt in de my orange app. Ik heb ondertussen al 2 van de 3 badges en moet er nog maar 1 krijgen om dus een geschenk te krijgen. Ik was alle badges aan het bekijken toen ik zag dat ik nooit de badge heb ontvangen voor de my orange app. Ik heb de my orange app al langer dan een maand, hoe komt dit?
Mvg Margaux De Bie
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Soms gaat het al eens wat trager bij Orange. Er zijn badges die men soms heel snel krijgt, er zijn er andere waar je soms meer geduld voor moet hebben ..
Het vervelende is dat daar geen lijn in te trekken is, het zijn niet steeds dezelfde badges waarop je moet wachten...
Hetgeen je steeds kan doen is Orange even een seintje sturen via messenger. Dan hebben ze de tijd om dat na te kijken, je hoeft niet aan de lijn te blijven. Het kan in deze crisistijd natuurlijk wel extra lang duren vooraleer je een antwoord krijgt. Maar die badges zijn natuurlijk niet van levensbelang. Maar uiteindelijk komen ze wel.
Ik had deze na 2 maanden ook nog niet. Ik heb contact opgenomen met de klantendienst en zij hebben dit in orde gebracht.
@Maartenmeulemee schreef:
Ik had deze na 2 maanden ook nog niet. Ik heb contact opgenomen met de klantendienst en zij hebben dit in orde gebracht.
Uw situatie is niet uniek, het systeem heeft bij velen gehaperd .... helaas ...
Hier hetzelfde.
Al meer dan 6 weken de orange-app en nog steeds geen badge.
Zal wel eens in orde komen vermoed ik.
Ja hoor, dat komt wel in de sacoche. 😉
Gebruiker | Aantal |
---|---|
3 | |
3 | |
2 | |
2 | |
2 |