annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Badge My Orange verkrijgen

Topic gestart op: 25-03-20 00h15

Antwoorden: 7 antwoorden

Margauxdebie
Gewaardeerd verkenner

Badge My Orange verkrijgen

OPGELOST

Beste

Ik heb reeds orange thank you ontdekt in de my orange app. Ik heb ondertussen al 2 van de 3 badges en moet er nog maar 1 krijgen om dus een geschenk te krijgen. Ik was alle badges aan het bekijken toen ik zag dat ik nooit de badge heb ontvangen voor de my orange app. Ik heb de my orange app al langer dan een maand, hoe komt dit? 

Mvg Margaux De Bie

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Margauxdebie 

Soms gaat het al eens wat trager bij Orange. Er zijn badges die men soms heel snel krijgt, er zijn er andere waar je soms meer geduld voor moet hebben ..

Het vervelende is dat daar geen lijn in te trekken is, het zijn niet steeds dezelfde badges waarop je moet wachten...

Hetgeen je steeds kan doen is Orange even een seintje sturen via messenger. Dan hebben ze de tijd om dat na te kijken, je hoeft niet aan de lijn te blijven. Het kan in deze crisistijd natuurlijk wel extra lang duren vooraleer je een antwoord krijgt. Maar die badges zijn natuurlijk niet van levensbelang. Maar uiteindelijk komen ze wel.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

7 ANTWOORDEN 7
Maartenmeulemee
Ervaren verkenner

Ik had deze na 2 maanden ook nog niet. Ik heb contact opgenomen met de klantendienst en zij hebben dit in orde gebracht. 

Cdt24801
Wijze
Wijze


@Maartenmeulemee  schreef:

Ik had deze na 2 maanden ook nog niet. Ik heb contact opgenomen met de klantendienst en zij hebben dit in orde gebracht. 


Uw situatie is niet uniek, het systeem heeft bij velen gehaperd .... helaas ...

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
IanHeydens
Gewaardeerd verkenner

Hier hetzelfde.

Al meer dan 6 weken de orange-app en nog steeds geen badge.

Zal wel eens in orde komen vermoed ik.

Cdt24801
Wijze
Wijze

@IanHeydens 

Ja hoor, dat komt wel in de sacoche. 😉

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen