annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Badge Orange Phone

Topic gestart op: 23-04-20 21h01

Antwoorden: 6 antwoorden

Karenh
Ervaren verkenner

Badge Orange Phone

OPGELOST

Wat moet je doen om de orange phone badge te krijgen? Ik kocht in januari een gsm in combinatie met een abonnement.

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Karenh  ik heb dit al eens eerder uitgelegd in een andere post. 

De Orange Phone badge is de badge die je krijgt als je een gsm koopt van het merk Orange.

Moest je die hebben gekocht verdien je dus de badge. Maar het kan wel even duren voor je de badge ontvangt. Daar kan een maand over heen gaan maar ook 2 of 3 maanden. Op den duur krijg je die badge vanzelf. Je badges zijn te zien in je klantenzone als ook in de My Orange App. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

6 ANTWOORDEN 6
patrick2
Wijze
Wijze

@Karenh  ik heb dit al eens eerder uitgelegd in een andere post. 

De Orange Phone badge is de badge die je krijgt als je een gsm koopt van het merk Orange.

Moest je die hebben gekocht verdien je dus de badge. Maar het kan wel even duren voor je de badge ontvangt. Daar kan een maand over heen gaan maar ook 2 of 3 maanden. Op den duur krijg je die badge vanzelf. Je badges zijn te zien in je klantenzone als ook in de My Orange App. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Karenh
Ervaren verkenner

Bedankt voor de reactie, ik was een beetje te snel met dit te posten. Wat verder zoeken bracht me inderdaad bij dezelfde oplossing.

patrick2
Wijze
Wijze

@Karenh  geen probleem. We geven met plezier de info ook als die niet duidelijk is dan mag je dat gerust zeggen hoor.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Karenh
Ervaren verkenner

Alles zeer duidelijk in dit geval. In de app vond ik het niet zo duidelijk, ik dacht dat ze gewoon bedoelden een smartphone met een abonnement bij orange nemen.

Leden met de meeste pluimen