Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 23-04-20 21h01
Antwoorden: 6 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Wat moet je doen om de orange phone badge te krijgen? Ik kocht in januari een gsm in combinatie met een abonnement.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Karenh ik heb dit al eens eerder uitgelegd in een andere post.
De Orange Phone badge is de badge die je krijgt als je een gsm koopt van het merk Orange.
Moest je die hebben gekocht verdien je dus de badge. Maar het kan wel even duren voor je de badge ontvangt. Daar kan een maand over heen gaan maar ook 2 of 3 maanden. Op den duur krijg je die badge vanzelf. Je badges zijn te zien in je klantenzone als ook in de My Orange App.
@Karenh ik heb dit al eens eerder uitgelegd in een andere post.
De Orange Phone badge is de badge die je krijgt als je een gsm koopt van het merk Orange.
Moest je die hebben gekocht verdien je dus de badge. Maar het kan wel even duren voor je de badge ontvangt. Daar kan een maand over heen gaan maar ook 2 of 3 maanden. Op den duur krijg je die badge vanzelf. Je badges zijn te zien in je klantenzone als ook in de My Orange App.
Bedankt voor de reactie, ik was een beetje te snel met dit te posten. Wat verder zoeken bracht me inderdaad bij dezelfde oplossing.
Alles zeer duidelijk in dit geval. In de app vond ik het niet zo duidelijk, ik dacht dat ze gewoon bedoelden een smartphone met een abonnement bij orange nemen.