Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 24-02-20 11h54
Antwoorden: 12 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik heb mijn voicemail ingesteld maar krijg geen badge. Het is enkel voor Android 8.1/ IOS 7.0 of hoger. Ik heb android 10. Dus dat moet inorde zijn aangezien het hoger is dan 8.1 . Ik heb deze ongeveer 2 weken geleden ingesteld.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
misschien moet je nog wat langer wachten voor dit in orde word gemaakt?
ken er zelf niet veel van 🙈
Heb ik gedaan. Afwachten dan maar.
@_Lesley_ je zal inderdaad wat geduld moeten hebben @Neleke_7 heeft een beetje gelijk. Het is bij Orange zo dat u geduld moet hebben vooraleer je iets krijgt. Dus je activeerd je voicemail voor je badge maar soms kan het een maand duren of wel twee maanden ook.
Maar je zegt voicemail je bedoeld toch wel de visuel voicemail ? Want andere voicemail , de standaard zeg maar , geeft geen badge.
Mss stomme vraag maar... Wat is een visuel voicemail en hoe stel je deze in voor badge.
@Sara84 schreef:Mss stomme vraag maar... Wat is een visuel voicemail en hoe stel je deze in voor badge.
Visual voicemail slaat de voice mails op in de phone. Je kan deze dan zo beluisteren en verwijderen zonder dat je het nummer van de voicemail moet bellen
Zie hier even https://www.orange.be/nl/opties-en-diensten/je-voicemail-instellen#visual
Je moet deze optie activeren in My Orange of in de klantenzone. De badge krijg je daags erna
Gebruiker | Aantal |
---|---|
2 | |
2 | |
1 | |
1 | |
1 |