annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Badge voicemail

Topic gestart op: 24-02-20 11h54

Antwoorden: 12 antwoorden

_Lesley_
Gewaardeerd verkenner

Badge voicemail

OPGELOST

Ik heb mijn voicemail ingesteld maar krijg geen badge. Het is enkel voor Android 8.1/ IOS 7.0 of hoger. Ik heb android 10. Dus dat moet inorde zijn aangezien het hoger is dan 8.1 . Ik heb deze ongeveer 2 weken geleden ingesteld.

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Neleke_7
Ervaren verkenner

misschien moet je nog wat langer wachten voor dit in orde word gemaakt?

ken er zelf niet veel van 🙈

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

12 ANTWOORDEN 12
Gregory
Wijze
Wijze

Wat @patrick2 zegt is juist @_Lesley_ 

Je moet je visual voicemail activeren in de klantenzone of in My Orange

Daarna kan het wat duren

_Lesley_
Gewaardeerd verkenner

Heb ik gedaan. Afwachten dan maar.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@_Lesley_  je zal inderdaad wat geduld moeten hebben @Neleke_7 heeft een beetje gelijk. Het is bij Orange zo dat u geduld moet hebben vooraleer je iets krijgt. Dus je activeerd je voicemail voor je badge maar soms kan het een maand duren of wel twee maanden ook.

Maar je zegt voicemail je bedoeld toch wel de visuel voicemail ? Want andere voicemail , de standaard zeg maar , geeft geen badge.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Sara84
Gewaardeerd verkenner

Mss stomme vraag maar... Wat is een visuel voicemail en hoe stel je deze in voor badge. 

 

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze


@Sara84  schreef:

Mss stomme vraag maar... Wat is een visuel voicemail en hoe stel je deze in voor badge. 

 


@Sara84 

Visual voicemail slaat de voice mails op in de phone. Je kan deze dan zo beluisteren en verwijderen zonder dat je het nummer van de voicemail moet bellen
Zie hier even https://www.orange.be/nl/opties-en-diensten/je-voicemail-instellen#visual
Je moet deze optie activeren in My Orange of in de klantenzone. De badge krijg je daags erna

Leden met de meeste pluimen