annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Badges of filmtickets lukken niet

Topic gestart op: 08-02-22 17h41

Antwoorden: 5 antwoorden

Steef
Gewaardeerd verkenner

Badges of filmtickets lukken niet

Goede dag,

Sinds enige tijd komen er geen badges meer bij in mijn Orange account (recent een klant aangebracht -》Sponsor Beginner). Ook het aanvragen van een filmticket lukt niet.

Tot een half jaar terug was hier geen probleem mee.

Ik ben al 18 jaar klant en platinum badge.

De klantendienst kon me niet direct verder helpen, enkel dat ik het in mijn klantenzone moest activeren. 

Weet iemand hier een oplossing voor?

Mvg,

Stefan

Labels (2)
5 ANTWOORDEN 5
patrick2
Wijze
Wijze

@Steef 

Je badges kan je niet activeren in je klantenzone dat is iets wat automatisch gebeurd. Nu weet ik niet hoe het precies werkt als je nieuwe klanten aanbrengt en dus die badge Sponsor Beginner krijgt maar ik neem aan dat die persoon dus een x aantal tijd bij Orange moet blijven? Daarnaast zal men denk ik ook moeten doorgeven dat jij het bent geweest die deze klant heeft aangebracht. 

Het kan dus langer de tijd innemen om die badge te krijgen. Heb in het begin ook vaak moeten wachten op bepaalde badges dus dat is niks nieuws. Moest je die Badge echt niet krijgen na een aantal maanden dan is het de klantendienst die dit moet oplossen wij kunnen dit niet voor je doen. 

Hetzelfde is het filmticket ook dit is iets wat de klantendienst moet nakijken. Desnoods een dossier voor de achterliggende diensten om het na te zien waarom de activering er niet van lukt. 

Wij kunnen aller sinds niet veel doen om dit werkend en zichtbaar te krijgen wij zijn net zoals jij gewoon klant en hier is nog altijd geen klantendienst. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Steef
Gewaardeerd verkenner

Bedankt voor het antwoord.

Mijn vrouw en ik hebben allebei iemand klant gemaakt en ook beide het peterschapscadeau ontvangen, waarvoor dank @Orange 😉 , enkel de badge is bij mij niet toegekend. 

Ik ga jouw optie, van de klantendienst te contacteren en de achterliggende diensten te laten controleren, toepassen.

Ik hou jullie op de hoogte.

Cdt24801
Wijze
Wijze

@Steef 

Opgelet, OTY badges worden enkel zichtbaar bij de hoofdhouder van het account. Diegene die de factuur betaalt dus. Indien jij en uw vrouw op één account staan, dan zal dus slechts één iemand OTY badges ontvangen.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Steef
Gewaardeerd verkenner

Dag Cdt,

Ook hier is er geen probleem. Mijn vrouw is Love Trio, ikzelf werk nog met een pre-paid kaart. 

Ik ga het aan de klantendienst voorleggen en zal het antwoord hier meedelen 😉

Leden met de meeste pluimen