Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 04-11-19 17h57
Antwoorden: 31 antwoorden
Ik denk dat ik ondertussen de "verkenner" badge wel verdiend zou hebben (aangezien ik op mijn tribe profiel al een stuk of vijf van die badges heb). Waarom heb ik deze nog niet? Dank jullie wel!
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Louisw @Dit is niet enkel gelinkt aan de badges, maar ook het aantal keer dat je post. Momenteel zit je aan 5 post/antwoorden. Denk dat de eerste verandering gebeurd bij 10 antwoorden/posts.
het juiste aantal is zelfs de meest ervaren forum gebruikers niet bekend.
Maakt de verrassing net dat leuker/interessanter 😉
Inderdaad, het verkrijgen van een hogere rang is gelinkt aan verschillende factoren en zelfs wij, die reeds bijna twee jaar Triber zijn en al heel wat watertjes doorzwommen hebben, kennen de juiste regels niet.
Wat wel duidelijk is: het aantal geplaatse posts is een zeer bepalende factor. Juiste getallen kennen we dus niet. Maar de eerste bevorderingen zijn niet echt moeilijk te behalen hoor. Ik kan de juiste cijfers niet meer achterhalen, maar ik herinner mij dat ik, net als iedereen, begonnen ben als rekruut scout. Mijn eerste dag al aardig wat gepost en gelezen en de dag erna was ik reeds aspirant verkenner.
Maar dat is intussen al bijna twee jaar geleden. Wie weet zijn de regels intussen aangepast? Aangezien we de regels niet kennen kunnen we daar enkel maar naar raden ...
@Jinyen De logica bij het toekennen van de badges bij Orange is soms ver zoek.
bij mij is het net andersom😉
Hopen dat het in jouw geval binnen een paar dagen in de app zichtbaar is (meestal het geval bij mijn badges)
Dan mag je mij ook nog een keer vermelden aub!
Nog steeds geen antwoord op hun dossier.nr.
Na 1 1/2 maand! Lol
Merci
@NaughtyByNature schreef:
Heb de verkenner badge al gekregen, maar de badge voor scout heb ik nog steeds niet.
Ik heb geen Facebook en gebruik ook geen messenger (uit principe), dus misschien kan een moderator mij helpen 😊
Dat gaan ze waarschijnlijk niet doen, zij vervangen de klantendienst niet hé.
Dan blijft er Twitter en de telefoon (5000) over ....
P.S. Ik weet niet welk probleem je hebt om messenger te gebruiken. Geen FB, volledig akkoord, dat heb ik ook niet. Maar messenger gebruik je alleen maar als je iets te zeggen of vragen hebt aan iemand. En kun je installeren zonder FB, zowel op PC als op foon. Hier heeft @patrick2 heel recent nog een uitgebreide post over geplaatst.
@Cdt24801 Al deze applicaties vragen toegang tot je adresboek en daar ligt mijn probleem (privacy). 😉
Had de post ook al gelezen, maar mijn MacBook blokkeert apps die niet via de AppStore zijn gedownload/geïnstalleerd.
Zal eens bellen naar 5000 😊
Het is dan ook geen dringend probleem.