Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 27-11-19 22h27
Antwoorden: 13 antwoorden
Hallo KJ,
een vraagje. Ze is nieuw hier op de tribe en is al verkenner. Ik ben een scout (als ik me niet vergis^^). Hoe snel kan iemand wel een niveau hoger gaan.
dit gewoon omdat ik curieus was. 🙂
@Anonymous
@Mina_1 schreef:
Hallo KJ,
een vraagje. Ze is nieuw hier op de tribe en is al verkenner. Ik ben een scout (als ik me niet vergis^^). Hoe snel kan iemand wel een niveau hoger gaan.
dit gewoon omdat ik curieus was. 🙂@Anonymous
Dat is voor eenieder van ons een vraag .. niemand weet het exact, het is een goed bewaard geheim van Orange. Geloof me, we hebben er al goed achter gevist (o.a. tijdens Meet & Greet) maar ze lossen echt niks ...
Het enige dat we weten (en dat is ook wel logisch) is dat de eerste bevorderingen redelijk makkelijk te verdienen zijn maar dat je nadien toch echt wel meer uit uw pijp dient te komen.
@ShauniD en @MM1980 en alle anderen:
Het is reeds vermeld in een andere thread maar je mag twee zaken niet met elkaar verwarren. Er zijn namelijk twee soorten badges.
Kleine opmerking: in soort 1 zitten ook de badges voor de hoofdrang die je hier behaald hebt ; scout, verkenner, genezer en sjamaan. Ondanks dat het Tribe-gelinkte badges zijn zul je ze dus niet in uw profiel hier op Tribe terugvinden maar dus wel in uw klantenzone en ze tellen mee voor de cadeaus.
Zo, hoop dat dit voor iedereen nu duidelijk is ...
Duidelijk, Bedankt!
Gebruiker | Aantal |
---|---|
3 | |
2 | |
2 | |
2 | |
1 |