annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Badges snel verdienen

Topic gestart op: 27-11-19 22h27

Antwoorden: 10 antwoorden

ShauniD
Gewaardeerd verkenner

Badges snel verdienen

Hoe verdien je snel badges?

Labels (1)
10 ANTWOORDEN 10
Cdt24801
Wijze
Wijze


@Mina_1  schreef:

Hallo KJ,

een vraagje. Ze is nieuw hier op de tribe en is al verkenner. Ik ben een scout (als ik me niet vergis^^). Hoe snel kan iemand wel een niveau hoger gaan. 
dit gewoon omdat ik curieus was. 🙂

@Anonymous 


Dat is voor eenieder van ons een vraag .. niemand weet het exact, het is een goed bewaard geheim van Orange. Geloof me, we hebben er al goed achter gevist (o.a. tijdens Meet & Greet) maar ze lossen echt niks ...

Het enige dat we weten (en dat is ook wel logisch) is dat de eerste bevorderingen redelijk makkelijk te verdienen zijn maar dat je nadien toch echt wel meer uit uw pijp dient te komen.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@ShauniD  en @MM1980  en alle anderen:

Het is reeds vermeld in een andere thread maar je mag twee zaken  niet met elkaar verwarren. Er zijn namelijk twee soorten badges.

  1. De badges die je puur bij Orange verdient (en waar ook geschenken aan vast kunen zitten) is één soort, en die badges (en wat je moet doen om ze te verdienen) kun je terugvinden in uw klantenzone op PC of in de app op uw foon.
  2. De badges die je hier op Tribe kunt verdienen is de tweede soort. Die kun je enkel terugvinden in uw profiel hier op Tribe. en daar bestaat geen lijst van. Wel een tip: ga eens kijken naar het profiel van iemand die hier reeds lang meedraait en bekijk zijn badges. Die hebben allemaal een naam. Wanneer je dan op zo een badge klikt komt er een tekst tevoorschijn die zegt wat die persoon gedaan heeft om die badge te verdienen. Op die manier kun je het dan wel te weten komen.

Kleine opmerking: in soort 1 zitten ook de badges voor de hoofdrang die je hier behaald hebt ; scout, verkenner, genezer en sjamaan. Ondanks dat het Tribe-gelinkte badges zijn zul je ze dus niet in uw profiel hier op Tribe terugvinden maar dus wel in uw klantenzone en ze tellen mee voor de cadeaus.

Zo, hoop dat dit voor iedereen nu duidelijk is ... Smiley Erg vrolijk

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Beirnaertp
Gewaardeerd verkenner

Check, duidelijk! 🤗

Mina_1
Veteraan verkenner

Het is allesinds duidelijker voor mij. Bedankt 🙂 

Anonymous
Niet van toepassing

Hallo,

 

@Mina_1 : hier zijn meerdere factoren van belang om hoger te gaan in rang:

1) aantal geposte berichten

2) je pluimpjes die je krijgt van mensen als dank 

3) geschreven oplossingen als je bv: iemand helpt en die persoon of iemand anders zegt ok dit is de oplossing op die vraag.

 

Groetjes,

KJ

Leden met de meeste pluimen