annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Cadeaus

Topic gestart op: 23-10-19 16h27

Antwoorden: 7 antwoorden

Lara6501
Gewaardeerd verkenner

Cadeaus

OPGELOST

Hallo iedereen!

ik heb nu al een maand Orange en heb zo'n cinema ticket gekregen voor op de dinsdag te gaan maar omdat ik nog g naar school ga kan ik dit niet tijdens de week . Weet iemand of dit ook in de vakantie mag? Alvast bedankt 

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Jacky-sb
Rekruut scout

Het is bijna vakantie;  ga je dan toch op dinsdag?   Let wel op dat het njet bij iedere cinema geldig is!!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

7 ANTWOORDEN 7
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Hallo iedereen!

ik heb nu al een maand Orange en heb zo'n cinema ticket gekregen voor op de dinsdag te gaan maar omdat ik nog g naar school ga kan ik dit niet tijdens de week . Weet iemand of dit ook in de vakantie mag? Alvast bedankt 

Ugh @Lara6501,

Je kan inderdaad je cadeau ticket op een dinsdag tijdens de vakantie ontvangen.

Groetjes,

Nelson 

Eeckhoutcamille
Aspirant verkenner

Je kan het ticket zeker gebruiken in de vakantie, heb dit zelf al gedaan. Let wel op dat bijvoorbeeld 3D films niet volledig gratis zijn, je dient de toeslag voor 3D bij te betalen (dit is dan ongeveer 3 euro met het gratis ticket).

Cdt24801
Wijze
Wijze


@Eeckhoutcamille  schreef:

Je kan het ticket zeker gebruiken in de vakantie, heb dit zelf al gedaan. Let wel op dat bijvoorbeeld 3D films niet volledig gratis zijn, je dient de toeslag voor 3D bij te betalen (dit is dan ongeveer 3 euro met het gratis ticket).


Fijn dat je dit hier even deelt, komen de collega's niet voor een onaangename verrassing te staan  Smiley Knipoog

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Jacky-sb
Rekruut scout

Het is bijna vakantie;  ga je dan toch op dinsdag?   Let wel op dat het njet bij iedere cinema geldig is!!

Leden met de meeste pluimen