annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Code gratis foto's reeds in gebruik?

Topic gestart op: 31-12-18 17h02

Antwoorden: 8 antwoorden

IanDresselaers
Rekruut scout

Code gratis foto's reeds in gebruik?

OPGELOST

Ik wou de gratis foto's bestellen als geschenk, maar ze zeggen dat in mijn code al heb gebruikt terwijl ik dat niet heb gedaan. Kan ik hier iets aan doen en mijn foto's toch nog krijgen?

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@IanDresselaers als u zeker bent dat u uw cadeau nog niet hebt aanvaard zal er daar fout inzitten. Nu gaat het wel moeilijk zijn dit op te lossen. U gaat hiervoor best met de klantendienst contact opnemen nummer 5000 . Die gaan u een dossier moeten aanmaken en doorsturen om het opgelost te krijgen. Houd er rekening mee dat de verwerking hiervan langer in tijd kan duren in verband met de feestdagen er tussen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

8 ANTWOORDEN 8
Jerre
Gewaardeerde genezer

@IanDresselaers   ik denk dat je hiervoor best de support van de foto service contacteert, zij kunnen nagaan waarom de code niet geldig is.

Cdt24801
Wijze
Wijze

OK, een gewaarschuwd man is er twee waard ... Ik heb ook dat cadeau van de foto's gekozen, maar nog niet geactiveerd of gebruikt. Heb nog 10 dagen tijd denk ik ...

Zal dus voorzichtig zijn en goed zien dat ik de juiste procedure volg.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


patrick2
Wijze
Wijze

@Jerre beste is dat @IanDresselaers contact neemt met orange. Deze codes gaan in samenwerking met Orange en als er technische problemen zijn beste Orange hiervoor contacteren. De foto service bied enkel de medewerking ervan dus die gaan het niet oplossen of kunnen oplossen.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Jerre
Gewaardeerde genezer

@patrick2  ik lees dat de foto service de code niet accepteert, dat kan Orange toch niet nagaan.
De code is toch uniek en Orange deelt toch niet dezelfde code meermaals uit ?

Leden met de meeste pluimen