Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 31-12-18 17h02
Antwoorden: 8 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik wou de gratis foto's bestellen als geschenk, maar ze zeggen dat in mijn code al heb gebruikt terwijl ik dat niet heb gedaan. Kan ik hier iets aan doen en mijn foto's toch nog krijgen?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@IanDresselaers als u zeker bent dat u uw cadeau nog niet hebt aanvaard zal er daar fout inzitten. Nu gaat het wel moeilijk zijn dit op te lossen. U gaat hiervoor best met de klantendienst contact opnemen nummer 5000 . Die gaan u een dossier moeten aanmaken en doorsturen om het opgelost te krijgen. Houd er rekening mee dat de verwerking hiervan langer in tijd kan duren in verband met de feestdagen er tussen.
@IanDresselaers ik denk dat je hiervoor best de support van de foto service contacteert, zij kunnen nagaan waarom de code niet geldig is.
OK, een gewaarschuwd man is er twee waard ... Ik heb ook dat cadeau van de foto's gekozen, maar nog niet geactiveerd of gebruikt. Heb nog 10 dagen tijd denk ik ...
Zal dus voorzichtig zijn en goed zien dat ik de juiste procedure volg.
@Jerre beste is dat @IanDresselaers contact neemt met orange. Deze codes gaan in samenwerking met Orange en als er technische problemen zijn beste Orange hiervoor contacteren. De foto service bied enkel de medewerking ervan dus die gaan het niet oplossen of kunnen oplossen.
@patrick2 ik lees dat de foto service de code niet accepteert, dat kan Orange toch niet nagaan.
De code is toch uniek en Orange deelt toch niet dezelfde code meermaals uit ?