annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De Orange Thank You badge "Digital Reload"

Topic gestart op: 22-12-19 15h18

Antwoorden: 4 antwoorden

Cdt24801
Wijze
Wijze

De Orange Thank You badge "Digital Reload"

 

Reeds meerdere malen werd de vraag gesteld hoe het zit met de Thank You badge "Digital Reload".

Er werd door sommigen gesuggereerd dat je die kan behalen door de prepaid kaart van iemand anders via uw foon met abo te herladen. Anderen twijfelden daaraan.

Wel, ik heb de test gedaan. Ik heb namelijk beide, en voor beide een aparte login met aparte klantenzone, dus dat komt goed uit. Ik heb dus mijn prepaid kaart bijgeladen via mijn abo.

En het resultaat van de jury: ... tromgeroffel ... De badge "Digital Reload" werd toegekend aan de klantenzone van de prepaid kaart. Niet aan de klantenzone van het abonnement.

Zodus, beste Tribers, wanneer je enkel beschikt over een Orange sim gekoppeld aan een abo, dan kun je de badge "Digital Reload" niet behalen. En wie beide heeft: dus enkel voor de klantenzone van de prepaid.

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Labels (1)
4 ANTWOORDEN 4
Helen1
Ervaren genezer

@Cdt24801 

Ik heb go extreme en de herlaadkaart die ik online via deze app gekocht heb heeft geen badge gegeven.......?

Wat moet ik nu doen?

 

Mvg en heel hard geapprecieerde feedback!

0 pluimen
J13
Ervaren scout

Bedankt!

patrick2
Wijze
Wijze

@Cdt24801  dat is dus dan duidelijke info . Bedankt voor deze info om te delen.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

Da's graag gedaan hé.

Wat ik mij nu wel afvraag: hoe zit het met klanten die meerdere soorten sim (dus abo en prepaid) op één en dezelfde klantenzone hebben staan ....

Ik vermoed dat die gewoon de badge gaan krijgen omdat je in hun klantenzone toch het verschil niet ziet ... Of is dat wel zichtbaar? Ik weet het niet vermits ik twee aparte klantenzones heb.

Iemand kandidaat om het te testen?

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen