annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Doosje Jules Destrooper niet ontvangen

Topic gestart op: 03-01-19 19h05

Antwoorden: 4 antwoorden

Ginieke
Rekruut scout

Doosje Jules Destrooper niet ontvangen

Één tijd geleden had ik recht op een Orange thank you geschenk en ik heb toen gekozen voor een doosje Jules destrooper wafels. Ik heb tot heden niks ontvangen. 

Labels (1)
4 ANTWOORDEN 4
LucifersAngel
Ervaren verkenner

Bij mij had het ook een tijdje geduurd maar ze zijn wel aangekomen uiteindelijk 🙂 de trackingnummer in de bevestigingsmail kan helpen!

Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Één tijd geleden had ik recht op een Orange thank you geschenk en ik heb toen gekozen voor een doosje Jules destrooper wafels. Ik heb tot heden niks ontvangen. 

Ugh @Ginieke,

 

Normaliter kreeg je een bevestigingsmail van Jules Destrooper? Check zeker ook je spaminbox ;-).

 

Mocht je nog geen doosje geluk in je postbus terugvinden, neem je best contact op met Jules Destrooper.

 

Drink hoop uit de waterbron

Totems Saluut

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Ginieke ik had die ook besteld en dat duurd lange tijd kan ik u zeggen. Heb ze toch uiteindelijk gekregen 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@Ginieke

Ik denk dat je dan best even 5000 belt of contact opneemt met de klantendienst via twitter of facebook. Wij hier op Tribe gaan u in deze materie niet verder kunen helpen vrees ik, aangezien wij zelf ook allemaal gewone klanten zijn.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen