Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 03-01-19 19h05
Antwoorden: 4 antwoorden
Één tijd geleden had ik recht op een Orange thank you geschenk en ik heb toen gekozen voor een doosje Jules destrooper wafels. Ik heb tot heden niks ontvangen.
Bij mij had het ook een tijdje geduurd maar ze zijn wel aangekomen uiteindelijk 🙂 de trackingnummer in de bevestigingsmail kan helpen!
Één tijd geleden had ik recht op een Orange thank you geschenk en ik heb toen gekozen voor een doosje Jules destrooper wafels. Ik heb tot heden niks ontvangen.
Ugh @Ginieke,
Normaliter kreeg je een bevestigingsmail van Jules Destrooper? Check zeker ook je spaminbox ;-).
Mocht je nog geen doosje geluk in je postbus terugvinden, neem je best contact op met Jules Destrooper.
Drink hoop uit de waterbron
✋ Totems Saluut ✋
Ik denk dat je dan best even 5000 belt of contact opneemt met de klantendienst via twitter of facebook. Wij hier op Tribe gaan u in deze materie niet verder kunen helpen vrees ik, aangezien wij zelf ook allemaal gewone klanten zijn.