annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Elke dinsdag Orange Thank You bioscooptickets!

Topic gestart op: 15-02-18 20h02

Antwoorden: 54 antwoorden

007
Gewaardeerd verkenner

Elke dinsdag Orange Thank You bioscooptickets!

Wist je dat je als trouwe Orange klant op dinsdag een gratis bioscoopticket kan krijgen (bij aankoop van één)

Met zn tweetjes naar de film voor de prijs van één dus.

Als je langer dan 5 jaar Orange klant bent kan dit zelfs elke week!

Meer info?

https://www.orange.be/nl/zelfstandigen/hulp/klantenzone-en-beveiliging/getrouwheidsprogramma-orange-...

Elke week een filmpje meepikken op kosten van Orange, leuk toch! 🙂

Greetz!

 

Labels (1)
54 ANTWOORDEN 54
Cathyke
Gewaardeerd verkenner


MarleenVS schreef:

En als je al langer dan 10 jaar Orange-klant bent, krijg je een gratis RestoPass!

Hiermee kan je lekker gaan eten in meer dan 700 restaurants in België en krijg je tot 30% korting op je rekening!

Meer info hier 🙂

-> Iemand van jullie die zo'n RestoPass heeft? Welke restaurantjes hebben jullie al uitgeprobeerd? Aanraders?


Wij hebben die restopas toch niet gekregen hoor

TomN
Orange-werknemer

Hello,

 

Ik dacht dat dit onder Orange Thank You staat in de MyOrange App.  Misschien daar eens een oogje werpen?

0 pluimen
Cheetahke
Gewaardeerd verkenner

RestoPass? Langer dan 10 jaar Orange-klant? En wat met de oude Mobistar-klanten? Mobistar dat door Orange werd overgenomen... Ik weet niet hoe lang ik al klant ben, maar ik denk toch dat ik al meer dan 10 jaar klant ben.

Sveke
Leidende verkenner

@CheetahkeJa dit is ook voor de Mobistar klanten. Ik was ook klant bij Mobistar en krijg  elk jaar een Restopas.  

Cdt24801
Wijze
Wijze


@Sveke  schreef:

@CheetahkeJa dit is ook voor de Mobistar klanten. Ik was ook klant bij Mobistar en krijg  elk jaar een Restopas.  


Heeft iemand er ooit aan getwijfeld dat ook ex-Mobistar klanten dat kregen?

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen