Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 15-02-18 20h02
Antwoorden: 54 antwoorden
Wist je dat je als trouwe Orange klant op dinsdag een gratis bioscoopticket kan krijgen (bij aankoop van één)
Met zn tweetjes naar de film voor de prijs van één dus.
Als je langer dan 5 jaar Orange klant bent kan dit zelfs elke week!
Meer info?
Elke week een filmpje meepikken op kosten van Orange, leuk toch! 🙂
Greetz!
MarleenVS schreef:En als je al langer dan 10 jaar Orange-klant bent, krijg je een gratis RestoPass!
Hiermee kan je lekker gaan eten in meer dan 700 restaurants in België en krijg je tot 30% korting op je rekening!
-> Iemand van jullie die zo'n RestoPass heeft? Welke restaurantjes hebben jullie al uitgeprobeerd? Aanraders?
Wij hebben die restopas toch niet gekregen hoor
Hello,
Ik dacht dat dit onder Orange Thank You staat in de MyOrange App. Misschien daar eens een oogje werpen?
RestoPass? Langer dan 10 jaar Orange-klant? En wat met de oude Mobistar-klanten? Mobistar dat door Orange werd overgenomen... Ik weet niet hoe lang ik al klant ben, maar ik denk toch dat ik al meer dan 10 jaar klant ben.
@CheetahkeJa dit is ook voor de Mobistar klanten. Ik was ook klant bij Mobistar en krijg elk jaar een Restopas.
@Sveke schreef:
@CheetahkeJa dit is ook voor de Mobistar klanten. Ik was ook klant bij Mobistar en krijg elk jaar een Restopas.
Heeft iemand er ooit aan getwijfeld dat ook ex-Mobistar klanten dat kregen?
Gebruiker | Aantal |
---|---|
3 | |
3 | |
2 | |
2 | |
2 |