Orange Thank You
Deel je mening over ons Orange Thank You-programma en ontdek meer over de badges en missies.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
007
Gewaardeerd verkenner

Elke dinsdag Orange Thank You bioscooptickets!

Wist je dat je als trouwe Orange klant op dinsdag een gratis bioscoopticket kan krijgen (bij aankoop van één)

Met zn tweetjes naar de film voor de prijs van één dus.

Als je langer dan 5 jaar Orange klant bent kan dit zelfs elke week!

Meer info?

https://www.orange.be/nl/zelfstandigen/hulp/klantenzone-en-beveiliging/getrouwheidsprogramma-orange-...

Elke week een filmpje meepikken op kosten van Orange, leuk toch! 🙂

Greetz!

Labels (1)
52 ANTWOORDEN 52
Cheetahke
Gewaardeerd verkenner

RestoPass? Langer dan 10 jaar Orange-klant? En wat met de oude Mobistar-klanten? Mobistar dat door Orange werd overgenomen... Ik weet niet hoe lang ik al klant ben, maar ik denk toch dat ik al meer dan 10 jaar klant ben.

Sveke
Leidende verkenner

@CheetahkeJa dit is ook voor de Mobistar klanten. Ik was ook klant bij Mobistar en krijg  elk jaar een Restopas.  

Cdt24801
Leidende sjamaan

@Sveke  schreef:

@CheetahkeJa dit is ook voor de Mobistar klanten. Ik was ook klant bij Mobistar en krijg  elk jaar een Restopas.  

Heeft iemand er ooit aan getwijfeld dat ook ex-Mobistar klanten dat kregen?

Leuze van de dag | Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

0 pluimen

@Sveke 

Je refereert waarschijnlijk naar de post van @Cheetahke in het begin van deze thread. Als je even verder leest zie je dat ze dat antwoord toen reeds gekregen en sedertdien hebben we er niets meer van gehoord.

Leuze van de dag | Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Cici
Gewaardeerd verkenner

Ik was ook Mobistar, en alle jaren dat ik klant was bij Mobistar zijn mee overgenomen naar Orange. Dus nog eens goed nakijken dan zou ik zeggen.

Leden met de meeste pluimen