annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geschenk Orange thank you

Topic gestart op: 07-09-20 12h16

Antwoorden: 5 antwoorden

Alib
Gewaardeerd verkenner

Geschenk Orange thank you

OPGELOST

Hoe komt het dat je in het begin snel gifts krijgt met Orange thans you en plots krijg ik niets meer , enkel een bioscoop ticket telkens waar ik niets meer ben . Er staat bij dat je badges moet verdienen om gifts te krijgen maar heb al zo veel geprobeerd maar er verandert nooit iets 🤔

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Alib  wat bedoel je met in het begin ? Want je moet het zo bekijken:

Je badges verdienen is in het begin makkelijker omdat :

*  domiciliering activeren

 * My Orange App activeren

* Love pakket of Visual voicemail

* Verkenner tribe

Deze  zijn natuurlijk het makkelijks maar dan komt het moeilijkste gedeelte en dat is dat je veel data gebruikt om die badges te verdienen. Of om op de Tribe in een hogere rang te komen of een Globetrotter te zijn. Moest het simpel blijven dan zou iedereen zijn badges allang hebben gekregen maar dat is niet hoor. De Orange foon badge , dus dat je het merk Orange koopt en die foon ook gebruikt , die badge gaan vele niet hebben. Want je moet dus echt het merk Orange kopen en ook daadwerkelijk gebruiken.

patrick2_0-1599474339839.png

 

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 ANTWOORDEN 5
patrick2
Wijze
Wijze

@Alib  wat bedoel je met in het begin ? Want je moet het zo bekijken:

Je badges verdienen is in het begin makkelijker omdat :

*  domiciliering activeren

 * My Orange App activeren

* Love pakket of Visual voicemail

* Verkenner tribe

Deze  zijn natuurlijk het makkelijks maar dan komt het moeilijkste gedeelte en dat is dat je veel data gebruikt om die badges te verdienen. Of om op de Tribe in een hogere rang te komen of een Globetrotter te zijn. Moest het simpel blijven dan zou iedereen zijn badges allang hebben gekregen maar dat is niet hoor. De Orange foon badge , dus dat je het merk Orange koopt en die foon ook gebruikt , die badge gaan vele niet hebben. Want je moet dus echt het merk Orange kopen en ook daadwerkelijk gebruiken.

patrick2_0-1599474339839.png

 

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2 En als je die nu koopt en je neemt een herlaad kaart voor even dan is dat toch oké Vb een paar maanden zoiets gaat toch rap stuk voor deze prijs .Denk ik toch ??groetjes tinneke2 

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Hoe laat, @Tinneke2 ?

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Gregory En om nog beter te verduidelijken een herlaad kaart bedoelde ik .lieve @Gregory 

Het was ook maar een idee 💡 om als mensen zo een toestel zouden willen echt hebben voor hun badges te krijgen dat dit misschien de oplossing was . Groetjes tinneke2 

Leden met de meeste pluimen