annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geschenk

Topic gestart op: 12-12-18 03h55

Antwoorden: 9 antwoorden

tinne
Ervaren verkenner

Geschenk

OPGELOST

Geschenken

Labels (1)
5 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN
patrick2
Wijze
Wijze

@tinne wat zijn je vragen precies ook bij Resto de eerdere catogorie die je poste ? 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

tinne
Ervaren verkenner


@patrick2  schreef:

@tinne wat zijn je vragen precies ook bij Resto de eerdere catogorie die je poste ? 


Ik weet eigenlijk nog ni goed wat ik doe sorry mannen maar ben daar pas van de morgend mee begonnen

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

tinne
Ervaren verkenner


@patrick2  schreef:

@tinne wat zijn je vragen precies ook bij Resto de eerdere catogorie die je poste ? 


Ben daar allemaal nog ni zo goed mee weg

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Cdt24801
Wijze
Wijze

@tinne

Geen probleem hoor, experimenteer maar, test maar uit hoe het werkt, we zien wel wat het wordt.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Cdt24801
Wijze
Wijze

@tinne

Mag ik u eens twee tips geven?

  1.  De knop "Oplossing" hoef je alleen maar te gebruiken als iemand een antwoord gegeven heeft dat een oplossing bevat voor uw probleem of uw vraag. Dus niet om aan te geven dat je blij bent met het antwoord. Of het een leuk antwoord vind. Daarvoor bestaan de pluimen.
  2. En dat is punt 2: vind je een antwoord leuk of positief of gewoon goed, dan kun je dat antwoord een pluim gegevn. Dat doe je door links onder in het antwoord op het zwarte hartje te drukken. Dan verschijnt daar een cijfer naast, en dat cijfer is het aantal pluimen dat het antwoord van anderen gekregen heeft. Iedereen kan een antwoord een pluim geven, maar slechts één keer natuurlijk. En het spreekt vanzelf dat je aan uw eigen post geen pluim kan geven. Daarom staat het hartje bij uw eigen post in het grijs en niet in het zwart.

Zo, ik hoop dat je hiermee al een stukje vooruit bent Smiley Knipoog

EDIT: ik zal bij wijze van demonstratie uw vorige post een pluim geven, dan merk je vanzelf hoe het werkt Smiley Vrolijk

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

9 ANTWOORDEN 9
Kellyke
Aspirant verkenner

Hope had hetzelfde probleem bedankt! 

Cdt24801
Wijze
Wijze

Da's graag gedaan hé Smiley Knipoog

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


patrick2
Wijze
Wijze

@tinne wat zijn je vragen precies ook bij Resto de eerdere catogorie die je poste ? 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


tinne
Ervaren verkenner


@patrick2  schreef:

@tinne wat zijn je vragen precies ook bij Resto de eerdere catogorie die je poste ? 


Ben daar allemaal nog ni zo goed mee weg

Leden met de meeste pluimen