Orange Thank You
Deel je mening over ons Orange Thank You-programma en ontdek meer over de badges en missies.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
tinne
Ervaren verkenner

Geschenk

OPGELOST

Geschenken

Labels (1)
0 pluimen
7 ANTWOORDEN 7
patrick2
Aspirant sjamaan

Re: Geschenk

@tinne wat zijn je vragen precies ook bij Resto de eerdere catogorie die je poste ? 

0 pluimen
tinne
Ervaren verkenner

@patrick2  schreef:

@tinne wat zijn je vragen precies ook bij Resto de eerdere catogorie die je poste ? 

Ik weet eigenlijk nog ni goed wat ik doe sorry mannen maar ben daar pas van de morgend mee begonnen

0 pluimen
Highlighted
tinne
Ervaren verkenner

@patrick2  schreef:

Ben daar allemaal nog ni zo goed mee weg

Cdt24801
Aspirant sjamaan

@tinne

Geen probleem hoor, experimenteer maar, test maar uit hoe het werkt, we zien wel wat het wordt.

0 pluimen
Cdt24801
Aspirant sjamaan

@tinne

Mag ik u eens twee tips geven?

1.  De knop "Oplossing" hoef je alleen maar te gebruiken als iemand een antwoord gegeven heeft dat een oplossing bevat voor uw probleem of uw vraag. Dus niet om aan te geven dat je blij bent met het antwoord. Of het een leuk antwoord vind. Daarvoor bestaan de pluimen.
  2. En dat is punt 2: vind je een antwoord leuk of positief of gewoon goed, dan kun je dat antwoord een pluim gegevn. Dat doe je door links onder in het antwoord op het zwarte hartje te drukken. Dan verschijnt daar een cijfer naast, en dat cijfer is het aantal pluimen dat het antwoord van anderen gekregen heeft. Iedereen kan een antwoord een pluim geven, maar slechts één keer natuurlijk. En het spreekt vanzelf dat je aan uw eigen post geen pluim kan geven. Daarom staat het hartje bij uw eigen post in het grijs en niet in het zwart.

Zo, ik hoop dat je hiermee al een stukje vooruit bent Smiley Knipoog

EDIT: ik zal bij wijze van demonstratie uw vorige post een pluim geven, dan merk je vanzelf hoe het werkt Smiley Vrolijk

patrick2
Aspirant sjamaan

@tinne dus welkom op de tribe. Test hoe het werkt stel maar vragen en ontdek!!!  

0 pluimen
tinne
Ervaren verkenner

Ok merci he

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen