annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geschenken aangepast aan consument

Topic gestart op: 31-03-19 22h22

Antwoorden: 4 antwoorden

Joey
Aspirant verkenner

Geschenken aangepast aan consument

Gaat of is er al iets waar je voorkeuren kunt laten weten aan Orange? Ik vind Gadget en Accesoires veel leuker dan bijvoorbeeld een kortingskaart voor restaurants

Labels (1)
4 ANTWOORDEN 4
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Gaat of is er al iets waar je voorkeuren kunt laten weten aan Orange? Ik vind Gadget en Accesoires veel leuker dan bijvoorbeeld een kortingskaart voor restaurants

Ugh @Joey,

 

Dat is toekomstmuziek!

 

Het geschenk is momenteel afhankelijk van hoe lang je klant bent bij Orange. Ook houden we rekening met je geslacht, taal, apparaattype, provincie, enz.

 

Water en vuur zijn altijd in harmonie

🏹 Totems Saluut 🏹

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Joey  er is helaas geen mogelijkheid dat u een keus kan ingeven voor welke geschenken u aanmerking kan of wil komen. Dit is wel een leuke tip en goede tip naar Orange om inderdaad in plaats van een doos koekjes of een restaurant kaartje te krijgen een gsm accesoire te kiezen of een Gadget. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

Inderdaad want mensen zoals ik met een voedselallergie kunnen er

niks mee. Jammer.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Huberto
Ervaren verkenner

Ik zou graag ook een optie om in plaats van gratis Coyote abonement (tvv 12e) voor andere diensten kunnen kiezen, bv extra data of goedkope minuten naar buitenland of een korting voor de abonement zefl. Nu krijgen wij deze cadeau maar ik vraag me af hoeveel mensen effectief gebruik van de Coyote app maken.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen