Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 31-03-19 22h22
Antwoorden: 4 antwoorden
Gaat of is er al iets waar je voorkeuren kunt laten weten aan Orange? Ik vind Gadget en Accesoires veel leuker dan bijvoorbeeld een kortingskaart voor restaurants
Gaat of is er al iets waar je voorkeuren kunt laten weten aan Orange? Ik vind Gadget en Accesoires veel leuker dan bijvoorbeeld een kortingskaart voor restaurants
Ugh @Joey,
Dat is toekomstmuziek!
Het geschenk is momenteel afhankelijk van hoe lang je klant bent bij Orange. Ook houden we rekening met je geslacht, taal, apparaattype, provincie, enz.
Water en vuur zijn altijd in harmonie
🏹 Totems Saluut 🏹
@Joey er is helaas geen mogelijkheid dat u een keus kan ingeven voor welke geschenken u aanmerking kan of wil komen. Dit is wel een leuke tip en goede tip naar Orange om inderdaad in plaats van een doos koekjes of een restaurant kaartje te krijgen een gsm accesoire te kiezen of een Gadget.
Inderdaad want mensen zoals ik met een voedselallergie kunnen er
niks mee. Jammer.
Ik zou graag ook een optie om in plaats van gratis Coyote abonement (tvv 12e) voor andere diensten kunnen kiezen, bv extra data of goedkope minuten naar buitenland of een korting voor de abonement zefl. Nu krijgen wij deze cadeau maar ik vraag me af hoeveel mensen effectief gebruik van de Coyote app maken.